Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bleken Willy, vandaag een zwarte Clubman (S ?) zien rijden in Brugge. Verlaagd, zwarte velgen en met een sticker op de achterruit van Miniacs, nummerplaat was iets van 920-AAT of iets in dien aard.

Heb je daar geen foto's van? Was vet!

Comment

• Dankzij die foto heb ik nog 2 zaken aangepast, zonwerende ruiten achteraan zijn toch een must en niet enkel voor de looks. Velgen ben ik ook niet 100% van overtuigd en is aangepast.

Er gingen op termijn toch zwarte 18"ers opkomen maar ik ga het wat uitstellen, de velgen die ik nu gekozen heb zijn ook prachtig en passen beter bij de kleurencombo.

En ja vaste dakdragers zijn , (afneembare) dwarsstangen komen er wel want ik vrees dat men fiets niet in het koffer kan en liever geen zin om het interieur te beschadigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
        Dankzij die foto heb ik nog 2 zaken aangepast, zonwerende ruiten achteraan zijn toch een must en niet enkel voor de looks. Velgen ben ik ook niet 100% van overtuigd en is aangepast.

Er gingen op termijn toch zwarte 18"ers opkomen maar ik ga het wat uitstellen, de velgen die ik nu gekozen heb zijn ook prachtig en passen beter bij de kleurencombo.

En ja vaste dakdragers zijn , (afneembare) dwarsstangen komen er wel want ik vrees dat men fiets niet in het koffer kan en liever geen zin om het interieur te beschadigen.
        Al verdere details over je config? Of geef je die liever nu nog niet prijs?
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          http://www.evo.co.uk/news/evonews/23...ion_minis.html

Prachtig! Moet alleen 3cm minstens omlaag

Die donkere poklampen zijn wel vet!

Billiam, enig idee of je ze ook als niet-xenon kunt krijgen en ZOJA, wat is de prijs voor zo'n lichtblokkie?
          1994 Mercedes SL320
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
            Zaterdag ga ik bestellen, voorlopig onder voorbehoud van een testrit.

Dit weekend zal ik de definitieve config wel plaatsen (ondertussen al 3 keer opties toegevoegd), topic komt er pas wanneer hij in mijn garage staat.

Comment

trekt op niks... de vorige waren veel knapper maar die lieten schade na op de carrosserie ofzo en daarom zijn ze vervangen door deze nieuwe.. je ziet zo dat het een 'afterthought' is
              Foto's van die vorige?

Want ik vind dakrails op een Clubman echt knap. Maakt hem veel eleganter, zoals dakrails op een break.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                Bleken Willy, vandaag een zwarte Clubman (S ?) zien rijden in Brugge. Verlaagd, zwarte velgen en met een sticker op de achterruit van Miniacs, nummerplaat was iets van 920-AAT of iets in dien aard.

Ne zwarte ken ik niet.. ben geen fan/lid van Miniacs

newminiclub.nl is pak aangenamer IMO

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                ik weet het al

zal knap/sportief zijn

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten

Billiam, enig idee of je ze ook als niet-xenon kunt krijgen en ZOJA, wat is de prijs voor zo'n lichtblokkie?
                ge moet dat zelf doen, contacteer eens Coen de Korte (coendek) op newminiclub die heeft dat met zijn non-xenon gedaan DACHT ik

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                Foto's van die vorige?

Want ik vind dakrails op een Clubman echt knap. Maakt hem veel eleganter, zoals dakrails op een break.
                zijn gewoon 2 dwars balken hoor, ook niet echt speciaal maar iig knapper

Comment

• @ Stancke, vraag eens aan Joris.

Comment

Bleken Willy, vandaag een zwarte Clubman (S ?) zien rijden in Brugge. Verlaagd, zwarte velgen en met een sticker op de achterruit van Miniacs, nummerplaat was iets van 920-AAT of iets in dien aard.

920-AAT is jbcola, ma dat is geen zwarte Clubman. Pure Silver + zwart dak en zwarte velgen.

Comment

Ne zwarte ken ik niet.. ben geen fan/lid van Miniacs

newminiclub.nl is pak aangenamer IMO

ik weet het al

zal knap/sportief zijn

ge moet dat zelf doen, contacteer eens Coen de Korte (coendek) op newminiclub die heeft dat met zijn non-xenon gedaan DACHT ik

zijn gewoon 2 dwars balken hoor, ook niet echt speciaal maar iig knapper
                      MINIACS draait niet alleen om het forum, MINIACS is 10% forum, 90% rondritten etc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
                        MINIACS draait niet alleen om het forum, MINIACS is 10% forum, 90% rondritten etc
                        I know, dat stoort me wel.. forum is voor mij bron van informatie en kennis en dat mis ik daar wel Zit niet veel leven in.

Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                        920-AAT is jbcola, ma dat is geen zwarte Clubman. Pure Silver + zwart dak en zwarte velgen.
                        Hij verandert regelmatig van velgen

Vriendelijke man, en zeer knappe Clubman.. mijn favoriet eigenlijk!

Is geen Pure Silver dacht ik maar dat Sparkling Silver... beetje champagne achtige kleur

Comment

Hij verandert regelmatig van velgen

Vriendelijke man, en zeer knappe Clubman.. mijn favoriet eigenlijk!

Is geen Pure Silver dacht ik maar dat Sparkling Silver... beetje champagne achtige kleur
                          Das juist, ik verwar die 2 altijd met elkaar.

Comment

ge moet dat zelf doen
                            Dat loopt niet altijd even lekker af in Alex' geval

Comment

Kans is groot dat dat "jbcola" was ...

Check newminiclub.eu/forum
                              of board.cleaned.be
                              of miniacs.be/forum

1994 Mercedes SL320
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Z'n echte naam is Dick btw

Japy, NAM.org is ook en goede site voor MINI.. is US forum

Comment

Kans is groot dat dat "jbcola" was ...

Check newminiclub.eu/forum
                                  of board.cleaned.be
                                  of miniacs.be/forum

Inderdaad! Het was hem, merci

Comment

Kun je dat niet door zo'n donkere folie aan te schaffen met bv 20 % tint?
                                    Is veel goedkoper en zal ook wel zelfde effect hebben
                                    2009 BMW E91 320d
                                    2002 BMW E46 M3
                                    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Dikke Clubman
                                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Ik houd echt van deze soort 'nerd-ish' video's

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Mede-Minionista's,

Het uitgebreide (foto)verslag van onze roadtrip naar MINI United 09 op Silverstone is nu te lezen/bekijken/becommentariëren op DRIVR:

http://drivr.be/2009/06/04/roadtrip-...p-silverstone/

Comment

Working...
                                          X