Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze morgen dus gaan testrijden met een Mini Cooper S Clubman, juist nog een formaliteit om zeker te zijn voor ik de bestelbon tekende.
Dit is het geworden.
Mini Cooper S Clubman
Kleur & Binnenbekleding
Dark Silver
Leder Lounge Carbon Black
Opties
Chili pakket
Sportophanging
Multifunctioneel stuur
Radio Mini Boost CD
Witte pinklichten
Uitrustingspakket 3
Ginger pakket
Sperdifferentieel
Sport Knop
Park Distance Control achteraan (PDC)
Auto Start Stop functie
Brake Energy Regeneration
Sportstuur
Alu velgen Crown Spoke met runflat banden, 17" Zwarte velgen
Buitenspiegepakket
Zonder monogram
Zichpakket
Dak en spiegels zwart
Elektrisch doorschijnend schuifdak
Zonnewerend glas achteraan
Fluwelen tapijten
Automatisch dummende binnenspiegel
Hoogteregeling voor passagierszetel
Centrale armstein vooraan
Opbergpakket
Colour Line Dark Grey
Hemelbekleding in anthrazit
Decoratieve lijsten Piano Black
Vlakke koffervloer, uitneembaar
Regen- en lichtsensor
Xenonlichten
Mini Hifi loudspeakers system
GSM Bluetooth en USB aansluiting pakket
Gereduceerd vermogen
Spraakversie Nederlands
Leveringsdatum: 15/07/2009
Met dit exemplaar ben ik dus gaan rijden, langs buiten zal de mijne identiek zijn op de kleur (Dark Silver i.p.v Hot Chocolate) na en met zonwerende ruiten achteraan.
Zou ik toch niet doen ze, dat komt over uw lichtblok en ziet er super marginaal uit. Beste techniek is 't glas van de voet af laten halen en die binnenkant in 't zwart steken. Maar dat laat je beter doen (in Alex's geval )
Welja kun je natuurlijk ook altijd met die folie hé... Gewoon binnenglas afplakken als je het wat mooi kunt doen... Maar lichte tint laten spuiten is natuurlijk ook mogelijk langsbinnen.
Is beetje zelfde discussie als ruiten tinten met folie of niet. Hangt er van af hoe mooi je het gedaan krijgt
Als ik de 15e binnenmoet met de MINI, ga ik 's aan Greg vragen voor hoe die lichtblokken zwart te maken. Hij heeft dat gedaan én het is echt af.
Hij vertelde van het 'lossmelten' van de lichtkappen, maar dat zie ik precies niet goed zitten. 's vragen of het niet anders kan...
Ik ga niet wachten op die lichtblokken van de 50 anniversary-editie blokken van die JCW... bijna 600 voor een lichtblok in xenon...
Comment