Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenVooral in die laatste video op t einde hoor je echt dat dat veel meer als een diesel klinkt
Directe injectie genagel
Comment
-
Heb nog een hele hoop footage van de R53 staan, moet dat eens bundelen en online gooien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenKlinkt een beetje zoals die van Blake bij vrijloop als je langs de verkeerde kant van de auto staat
Directe injectie genagel
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenHeb nog een hele hoop footage van de R53 staan, moet dat eens bundelen en online gooien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenHeb nog een hele hoop footage van de R53 staan, moet dat eens bundelen en online gooien+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenRaar die de turbo ook zo'n soort 'gezang' heeft..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk volg even niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIk vind de R53 eigenlijk veel beter, veel meer Mini. Die R56 heeft zo'n veel te die geluid voor zo'n klein karretje. Stock is die van bleke wel vet, zo van die scheten (toepasselijk)
Stiekem wil ik nog altijd een R53
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenHij denkt dat het laatste filmpje ook een R56 is?
Anyway, de R53 klinkt beter.
Alleen daarom zou ik een R53 verkiezen boven een R56
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenI agree.. R53 blijft 't leukste.. mk.II is de betere wagen en nog steeds zéér leuk maar een beetje vd magie is verloren gegaan, dat geef ik eerlijk toe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenStaat nog eens een R53 ritje op m'n planning.... en compressorgehuil is leuk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten.... en compressorgehuil is leuk!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenlekker wijf
Maar, geen R56 zoals ffkes gedacht werd, dus zwaar off topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenja snorry
mini mini mini
Comment
-
...Vind het wel nog geslaagd...