Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Hangt wel mooi qua hoogte, die stickers en velgen zijn wel lelijk!
    Die stickers wel, maar die velgen zijn doenbaar. Die in het zwart, zou ook niet misstaan.

    Comment


    • Beetje doorspoelen naar 't einde, heerlijke sound! Wel overdreven als DD denk ik

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        Beetje doorspoelen naar 't einde, heerlijke sound! Wel overdreven als DD denk ik

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        uitlaatje zonder catalysator???????

        Comment


        • Deze avond de GT3-Mini gespot op de Kortrijksesteenweg.

          Comment


          • Vanuit men kot



            Toevallig niet van een forummer? Jonge gast die er mee rijdt.
            Last edited by ; 12/06/2009, 01:27.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
              Vanuit men kot



              Toevallig niet van een forummer? Jonge gast die er mee rijdt.
              Stond een tijdje terug nog te koop. Geen forummer naar ik weet.
              sigpic

              www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

              Comment


              • Die Mini daarnet gekruist door m'n straat

                Comment


                • oudere mini

                  Hoi iedereen, even vraagje voor degenen die hier iets van afweten;
                  de oudere mini (ongeveer 1987), is dit een betrouwbaar wagentje?
                  Mij valt tijdens mijn zoektocht hiernaar op dat zeer veel van die wagentjes veel roest hebben. Dit is nog niet zo onoverkomelijk, maar zijn deze wagentjes technisch ook goed in orde? En welke motorvariant is het meest aan te raden, de 1.0 of de 1.3?
                  Ben op zoek naar zo'n auto voor mijn vriendin, dus hier zou ze wel dagelijks mee rijden, maar moet natuurlijk betrouwbaar zijn he.
                  Volgens mij kan daar niet veel stuk aan gaan aangezien er ook niet veel op zit.

                  Kent iemand hier veel van, en op welke punten ik zeker moet letten bij mijn zoektocht.

                  Comment


                  • Technisch zijn die redelijk betrouwbaar als je een goede hebt.

                    Roest is inderdaad het grootste probleem en daar hebben ze allemaal wel wat last van.

                    Comment


                    • en als ze herspoten zijn, is de carroserie niet beter beschermd? zijn de stukken ook nog makkelijk te vinden?

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Karel63AMG Bekijk Berichten
                        en als ze herspoten zijn, is de carroserie niet beter beschermd? zijn de stukken ook nog makkelijk te vinden?
                        Stukken zijn ongelooflijk goed te vinden.

                        Over dat herspuiten: ligt eraan hoe het herspoten is. Slechter beschermd gaat het hoogstwaarschijnlijk niet zijn, want standaard bescherming was er niet.
                        Er zijn er ook die over de roest overheen spuiten bij wijze van spreken, en dan roest het gewoon verder.

                        Comment


                        • Toevallig een paar weken terug een rode Mini Mayfair te koop zien staan. Kan nog eens gaan kijken of hij er nog staat, als je wilt (was redelijk achterin)

                          Comment


                          • bwaah, een rode is nie echt mijn goesting, zoek ook eentje die max € 4000 kost. zou dat technisch genoeg betrouwbaar zijn om dagelijks te gebruiken?

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Karel63AMG Bekijk Berichten
                              bwaah, een rode is nie echt mijn goesting, zoek ook eentje die max € 4000 kost. zou dat technisch genoeg betrouwbaar zijn om dagelijks te gebruiken?
                              Aan allemaal zijn kosten... vroeg of laat. 4000 EUR... dan ga je wsl eentje hebben in rijdbare staat, maar zowieso met onderdelen die aan vervanging toe zijn. Olie-lekken, wiellagers én roest(!) zijn de grootste problemen.

                              Als je eentje wil die zonder al te veel gesleutel of kosten een jaartje wilt bollen, dan moet je in de prijsklasse 7000+ gaan zoeken... en dan nog. Bovendien is dat dan ook weer wat geld.

                              Ik zou gewoon goed opletten bij je aankoop naar de staat van de roest en de motor. Voor de rest ga je dan niet al te veel grote kosten hebben, maar een perfect wagentje heb je dan ook niet.

                              Je gaat altijd wat kleine kosten hebben: onderhoud, olie, wiellagers, etc. klein prullaria. En zowieso ooit 's een grote kost, maar daarom kijk je dus best naar de staat van de roest en motor.
                              Wat betreft motor keuze: Een 1300'tje is vele toffer om mee te bollen en dit merk je wel tegenover de 1.0. Zovéél meer kost die ook niet. Ik raadt je dan wel een carburator aan. Een SPI of MPI zijn al vaak enkele $$ duurder.

                              En die zever van een 1.0 opkietelen met stages is zever... het doet weinig tot niets...
                              Last edited by ; 14/06/2009, 20:08.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                Aan allemaal zijn kosten... vroeg of laat. 4000 EUR... dan ga je wsl eentje hebben in rijdbare staat, maar zowieso met onderdelen die aan vervanging toe zijn. Olie-lekken, wiellagers én roest(!) zijn de grootste problemen.

                                Als je eentje wil die zonder al te veel gesleutel of kosten een jaartje wilt bollen, dan moet je in de prijsklasse 7000+ gaan zoeken... en dan nog. Bovendien is dat dan ook weer wat geld.

                                Ik zou gewoon goed opletten bij je aankoop naar de staat van de roest en de motor. Voor de rest ga je dan niet al te veel grote kosten hebben, maar een perfect wagentje heb je dan ook niet.

                                Je gaat altijd wat kleine kosten hebben: onderhoud, olie, wiellagers, etc. klein prullaria. En zowieso ooit 's een grote kost, maar daarom kijk je dus best naar de staat van de roest en motor.
                                Wat betreft motor keuze: Een 1300'tje is vele toffer om mee te bollen en dit merk je wel tegenover de 1.0. Zovéél meer kost die ook niet. Ik raadt je dan wel een carburator aan. Een SPI of MPI zijn al vaak enkele $$ duurder.

                                En die zever van een 1.0 opkietelen met stages is zever... het doet weinig tot niets...
                                Wiellagers zijn wel vooral door die 13" velgen hoor ik overal.

                                Gelukkig is dat snel vervangen

                                Comment


                                • maar over het algemeen zijn het toch wagentjes waar je werk aan blijft hebben ook al vind je een goed gerestaureerde mini?
                                  Bijna alles wat ik vind heeft last van roest. Nu weet ik wel dat zelfs al ga je bij een carrossier in het zwart je toch altijd een goeie € 500 kwijt bent voor het minste werk.
                                  Dus als zo'n wagen steeds opnieuw begint te roesten blijft hij daarin dus veel geld kosten. Moet eerlijk zeggen dat de twijfel richting de oude mini aan het komen is, mss toch beter kijken voor een nieuw model, rond de €7000 vind je daar al goede wagens in, en een pak degelijker, maar je hebt natuurlijk niet zo'n karaktervolle auto

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Karel63AMG Bekijk Berichten
                                    maar over het algemeen zijn het toch wagentjes waar je werk aan blijft hebben ook al vind je een goed gerestaureerde mini?
                                    Bijna alles wat ik vind heeft last van roest. Nu weet ik wel dat zelfs al ga je bij een carrossier in het zwart je toch altijd een goeie € 500 kwijt bent voor het minste werk.
                                    Dus als zo'n wagen steeds opnieuw begint te roesten blijft hij daarin dus veel geld kosten. Moet eerlijk zeggen dat de twijfel richting de oude mini aan het komen is, mss toch beter kijken voor een nieuw model, rond de €7000 vind je daar al goede wagens in, en een pak degelijker, maar je hebt natuurlijk niet zo'n karaktervolle auto
                                    Als het is om jarenlang zorgeloos te rijden moet je geen oude mini kopen neen

                                    Comment


                                    • schoontje:
                                      die velgen
                                      AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                        Absoluut. Mocht ik er nu eentje zoeken, was ik al weg...

                                        Comment


                                        • Clubman power



                                          Comment

                                          Working...
                                          X