Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenDat MINI bakje is dat een beetje handig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenecht wel, en vrij sterk ding ooksigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Ik was toevallig gisteren op de Mini site naar de accessoires aan het kijken en vond dat bakje ook wel geinig echt een must have.
De indoor hoes zal er mss ook wel komen aangezien de auto tijdens de week toch in de garage zal staan maar stof dat kruipt overal. Dakstangen komen er op termijn ook op.
Dure zaak zo'n mini hoor.
Comment
-
Die knappe Clubman van enkele pagina's terug staat ook te koop!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenIk kan ook naar den Delhaize als ik mijn zetels plat leg hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk BerichtenDie knappe Clubman van enkele pagina's terug staat ook te koop!
http://www.2dehands.be/mini-coopers-...r%20s&start=211982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenWat zijn de LPG mogelijkheden op een Mini Cooper 1600 cc
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenNog altijd geldig, enkel privé.
Je hebt ook nog die 1500 euro gratis opties tegenwoordig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenKUTNEGERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenEen MINI begot, gij gaat daar te weinig plaats in hebben voor die andere dingen dan rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenToch niet Spillies, hier is alvast de handleiding .
http://www.flickr.com/photos/stonz/sets/21942/sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
Comment