Daar is Rick altijd in geïnteresseerd, hé!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenKUTNEGERS
Ge steekt de helft van de btw in uwe zak, en ge kunt alle kosten van die kar + kar zelf voor 90% aftrekken, en t is ni goed genoeg voor meneer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenVoor bedrijven wel voor 90% aftrekbaar. (naar het schijnt wel enorm omslachtig voor boekhouders)
Je hebt ook nog die 1500 euro gratis opties tegenwoordig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenMINI Cooper D = Euro IV = vanaf september geen aftrek meer van de 15%.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIk heb er ook van gehoord, net op tijd besteld dus.
Goed voor wie zijn Dooper gekocht heeft voor september na september verkoopt.
Pech voor de dealers wss.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenEr zullen inderdaad veel potentiële klanten afhaken als de staatskorting niet meer geldt maar ze zullen daar heus wel iets op vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenGaan er na september dan nog auto's zijn die recht hebben op die 15 % staatskorting?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenZALIG NIEUWS !
Dit wil dus zeggen dat ik de mijne nog ga houden tot na september en hem dan laat detailen en verkoop aan de prijs die ik hem betaald heb .
Maar verkopen aan de prijs die je hem hebt betaald, het blijft crisis he .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenVoor bedrijven wel voor 90% aftrekbaar. (naar het schijnt wel enorm omslachtig voor boekhouders)
Je hebt ook nog die 1500 euro gratis opties tegenwoordig.
Comment
-
Vorige week moest mijn diesel binnen voor een olielek te herstellen, onder garantie. Ik heb een dagje rondgereden met een andere, nieuwe Cooper D in een soort kauwgumballenblauw.
Wat mij onmiddellijk opviel (mijne is MY08, die blauwe zal wel een 09 geweest zijn) is dat die geen twee zonnekleppen meer heeft ... klopt dat? Ik vond dat nu eigenlijk net een zalige feature ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenVorige week moest mijn diesel binnen voor een olielek te herstellen, onder garantie. Ik heb een dagje rondgereden met een andere, nieuwe Cooper D in een soort kauwgumballenblauw.
Wat mij onmiddellijk opviel (mijne is MY08, die blauwe zal wel een 09 geweest zijn) is dat die geen twee zonnekleppen meer heeft ... klopt dat? Ik vond dat nu eigenlijk net een zalige feature ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenStaat inderdaad in de catalogus dat alleen nog de Cooper S dat standaard heeft... Maar het staat ook niet op de optielijst, hoe moet je dat dan bestellen? Zou je dat nog kunnen naplaatsen?
Kzou mij eens informeren bij de dealer1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenGeen idee ... Ik heb wel gezien dat de bevestigingspunten er nog in zijn ... dus op een standaard Cooper D zit je daar met twee klepjes linksboven in uw plafond
Kzou mij eens informeren bij de dealer
En nog eens over die armsteun die met dat bluetooth systeem komt, het is blijkbaar toch niet die uit de accessoirelijst... Is die echt zo slecht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIdd.
En nog eens over die armsteun die met dat bluetooth systeem komt, het is blijkbaar toch niet die uit de accessoirelijst... Is die echt zo slecht?
Als ik me niet vergis heeft William Cornflakes ook zo'n optionele steun in zijn auto en loopt hij te pas en te onpas te mekkeren over de schabouwelijke kwaliteit ervan!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenVorige week moest mijn diesel binnen voor een olielek te herstellen, onder garantie. Ik heb een dagje rondgereden met een andere, nieuwe Cooper D in een soort kauwgumballenblauw.
Wat mij onmiddellijk opviel (mijne is MY08, die blauwe zal wel een 09 geweest zijn) is dat die geen twee zonnekleppen meer heeft ... klopt dat? Ik vond dat nu eigenlijk net een zalige feature ...
Comment
Comment