Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daar is Rick altijd in geïnteresseerd, hé!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
      KUTNEGERS
      Kutnegers?

Ge steekt de helft van de btw in uwe zak, en ge kunt alle kosten van die kar + kar zelf voor 90% aftrekken, en t is ni goed genoeg voor meneer?

Comment

• Echt é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
          Voor bedrijven wel voor 90% aftrekbaar. (naar het schijnt wel enorm omslachtig voor boekhouders)

Je hebt ook nog die 1500 euro gratis opties tegenwoordig.
          MINI Cooper D = Euro IV = vanaf september geen aftrek meer van de 15%.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
            MINI Cooper D = Euro IV = vanaf september geen aftrek meer van de 15%.
            Ik heb er ook van gehoord, net op tijd besteld dus.

Comment

Ik heb er ook van gehoord, net op tijd besteld dus.
              Goed voor de 2de handsmarkt.
              Goed voor wie zijn Dooper gekocht heeft voor september na september verkoopt.

Pech voor de dealers wss.

Comment

• Er zullen inderdaad veel potentiële klanten afhaken als de staatskorting niet meer geldt maar ze zullen daar heus wel iets op vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                  Er zullen inderdaad veel potentiële klanten afhaken als de staatskorting niet meer geldt maar ze zullen daar heus wel iets op vinden.
                  Wat, meer korting geven?

Comment

• Gaan er na september dan nog auto's zijn die recht hebben op die 15 % staatskorting?

Comment

Gaan er na september dan nog auto's zijn die recht hebben op die 15 % staatskorting?
                      Euro V motors ( beste voorbeeld is de 1.6TDI van VW )

Comment

• ZALIG NIEUWS !

Dit wil dus zeggen dat ik de mijne nog ga houden tot na september en hem dan laat detailen en verkoop aan de prijs die ik hem betaald heb .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                          ZALIG NIEUWS !

Dit wil dus zeggen dat ik de mijne nog ga houden tot na september en hem dan laat detailen en verkoop aan de prijs die ik hem betaald heb .
                          Goh, als je hem voor sept gekocht hebt ga je wss minder verlies maken wanneer je hem gaat verkopen omdat het verschil in prijs 2dehands vs nieuw enorm gaat zijn.
                          Maar verkopen aan de prijs die je hem hebt betaald, het blijft crisis he .

Comment

Voor bedrijven wel voor 90% aftrekbaar. (naar het schijnt wel enorm omslachtig voor boekhouders)

Je hebt ook nog die 1500 euro gratis opties tegenwoordig.
                            Is die 1500 euro aan opties niet alleen op een One?

Comment

• Vorige week moest mijn diesel binnen voor een olielek te herstellen, onder garantie. Ik heb een dagje rondgereden met een andere, nieuwe Cooper D in een soort kauwgumballenblauw.

Wat mij onmiddellijk opviel (mijne is MY08, die blauwe zal wel een 09 geweest zijn) is dat die geen twee zonnekleppen meer heeft ... klopt dat? Ik vond dat nu eigenlijk net een zalige feature ...
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                Vorige week moest mijn diesel binnen voor een olielek te herstellen, onder garantie. Ik heb een dagje rondgereden met een andere, nieuwe Cooper D in een soort kauwgumballenblauw.

Wat mij onmiddellijk opviel (mijne is MY08, die blauwe zal wel een 09 geweest zijn) is dat die geen twee zonnekleppen meer heeft ... klopt dat? Ik vond dat nu eigenlijk net een zalige feature ...
                                Staat inderdaad in de catalogus dat alleen nog de Cooper S dat standaard heeft... Maar het staat ook niet op de optielijst, hoe moet je dat dan bestellen? Zou je dat nog kunnen naplaatsen?

Comment

Staat inderdaad in de catalogus dat alleen nog de Cooper S dat standaard heeft... Maar het staat ook niet op de optielijst, hoe moet je dat dan bestellen? Zou je dat nog kunnen naplaatsen?
                                  Geen idee ... Ik heb wel gezien dat de bevestigingspunten er nog in zijn ... dus op een standaard Cooper D zit je daar met twee klepjes linksboven in uw plafond
                                  Kzou mij eens informeren bij de dealer
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Geen idee ... Ik heb wel gezien dat de bevestigingspunten er nog in zijn ... dus op een standaard Cooper D zit je daar met twee klepjes linksboven in uw plafond
                                    Kzou mij eens informeren bij de dealer
                                    Idd.

En nog eens over die armsteun die met dat bluetooth systeem komt, het is blijkbaar toch niet die uit de accessoirelijst... Is die echt zo slecht?

Comment

Idd.

En nog eens over die armsteun die met dat bluetooth systeem komt, het is blijkbaar toch niet die uit de accessoirelijst... Is die echt zo slecht?
                                      Slecht ... goh ja ... tis mij nu recent ook opgevallen in die vervangwagen. De accessoiresteun komt verder en is veel steviger ... ik kan me er gerust aan opduwen; bij de optie-steun zou ik dat precies niet durven riskeren

Als ik me niet vergis heeft William Cornflakes ook zo'n optionele steun in zijn auto en loopt hij te pas en te onpas te mekkeren over de schabouwelijke kwaliteit ervan!
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• We zullen wel zien, hopelijk valt hij wel mee...

Comment

Vorige week moest mijn diesel binnen voor een olielek te herstellen, onder garantie. Ik heb een dagje rondgereden met een andere, nieuwe Cooper D in een soort kauwgumballenblauw.

besparingen zekers :S.

Comment

Working...
                                          X