Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenKan je eigenlijk ergens op tinternet de productie van je MINI volgen of kan alleen je dealer dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenIk zit over de 100.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten21000 km hier Tweede set banden en nieuwe remblokken voor/achter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenVoor zover ik weet kan je dat alleen bij Spyker Wachten en af en toe de dealer storen is het enige wat je kan doen.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenVoor zover ik weet kan je dat alleen bij Spyker Wachten en af en toe de dealer storen is het enige wat je kan doen.
Daar kan je zelfs gaan kijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenVoor zover ik weet kan je dat alleen bij Spyker Wachten en af en toe de dealer storen is het enige wat je kan doen.
Comment
-
Bijna 31k hier. Wordt tijd voor nieuwe remblokken en nieuwe banden. Wat kunnen jullie adviseren? Ik wil eigenlijk geen Runflats meer....sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenBijna 31k hier. Wordt tijd voor nieuwe remblokken en nieuwe banden. Wat kunnen jullie adviseren? Ik wil eigenlijk geen Runflats meer....
Wat betreft banden, goh daar gaan de meningen uiteraard verdeeld zijn weer... velen hebben Toyo steken (naart schijnt goed). Ik ben ook erg tevreden van de Hankook Ventus V12'n. Ondertussen al m'n tweede setje steken.
Op zowel nat als droog zeer tevreden van.
Comment
-
Ik heb vandaag nog eens navraag gedaan bij de dealer. Maar probleem is dat ik geen reserveband en geen krik in de wagen heb. Erger is nog dat er geen uistapring voor een reserveband is voorzien. Dus ik ben denk ik gebonden aan runflats...sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenIk heb vandaag nog eens navraag gedaan bij de dealer. Maar probleem is dat ik geen reserveband en geen krik in de wagen heb. Erger is nog dat er geen uistapring voor een reserveband is voorzien. Dus ik ben denk ik gebonden aan runflats...
Kijk is in je koffer, in de uitsparing waar normaal het reservewiel komt zit dat bij mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenJe verliest je MINI Mobiliteitsgarantie als je geen Runflat-banden monteert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenJe verliest je MINI Mobiliteitsgarantie als je geen Runflat-banden monteert.
Comment
-
een JCW met de uitlaat (alleen einddemper afaik) van de Challenge car
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Cooper S met zelfde uitlaat
+ YouTube Video
haal daar nog 'es de cat en middendemper tussenuit
blijkbaar moet je wel wat mensen kennen om eraan te geraken
BMW North Oxford Garage Mini
Long Hanborough
Oxon
Speak with Simon on 01865 319092
BMW is getting a bit funny about ordering Challenge parts. I've currently got the rear diffusers on order and am just waiting with baited breath.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichteneen JCW met de uitlaat (alleen einddemper afaik) van de Challenge car
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Cooper S met zelfde uitlaat
Comment
Comment