Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Ik zit over de 100.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
        Kan je eigenlijk ergens op tinternet de productie van je MINI volgen of kan alleen je dealer dat?
        Voor zover ik weet kan je dat alleen bij Spyker Wachten en af en toe de dealer storen is het enige wat je kan doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
          Ik zit over de 100.000km
          21000 km hier Tweede set banden en nieuwe remblokken voor/achter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
            21000 km hier Tweede set banden en nieuwe remblokken voor/achter
            38000 km derde set remblokken

Comment

Voor zover ik weet kan je dat alleen bij Spyker Wachten en af en toe de dealer storen is het enige wat je kan doen.
              en hopen dat je verkoper niet vergeet om je op te bellen dat de auto aangekomen is.
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Bij Wiesmann ook.

Daar kan je zelfs gaan kijken

Comment

• Voila, mijn MINI is terug uit de garage. Het stuurhuis is vervangen. Nog mensen met deze kwaal? Modeljaar 2004.

Comment

En hopen dat hij deze maand nog gemaakt wordt, want de fabriek in Oxford ligt in augustus een hele maand stil.

Comment

• Bijna 31k hier. Wordt tijd voor nieuwe remblokken en nieuwe banden. Wat kunnen jullie adviseren? Ik wil eigenlijk geen Runflats meer....
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                        Bijna 31k hier. Wordt tijd voor nieuwe remblokken en nieuwe banden. Wat kunnen jullie adviseren? Ik wil eigenlijk geen Runflats meer....
                        Je hebt nog standaard remmen veronderstel ik? Ik heb de Tarox blokken steken (komen van bij Beek AR). Ben er wel tevreden van tot nu toe.

Wat betreft banden, goh daar gaan de meningen uiteraard verdeeld zijn weer... velen hebben Toyo steken (naart schijnt goed). Ik ben ook erg tevreden van de Hankook Ventus V12'n. Ondertussen al m'n tweede setje steken.

Op zowel nat als droog zeer tevreden van.

Comment

• Ik heb Pirelli Euforia liggen; zijn ongeveer 80.000km meegegaan met een vlotte rijstijl
                          1994 Mercedes SL320
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik heb vandaag nog eens navraag gedaan bij de dealer. Maar probleem is dat ik geen reserveband en geen krik in de wagen heb. Erger is nog dat er geen uistapring voor een reserveband is voorzien. Dus ik ben denk ik gebonden aan runflats...
                            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                              Ik heb vandaag nog eens navraag gedaan bij de dealer. Maar probleem is dat ik geen reserveband en geen krik in de wagen heb. Erger is nog dat er geen uistapring voor een reserveband is voorzien. Dus ik ben denk ik gebonden aan runflats...
                              Ik heb ook runflats maar bij mij zit er wel een krik en heel de boel in, zelfs schroevendraaier etc... .

Kijk is in je koffer, in de uitsparing waar normaal het reservewiel komt zit dat bij mij.

Comment

• Je verliest je MINI Mobiliteitsgarantie als je geen Runflat-banden monteert.
                                1994 Mercedes SL320
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                  Je verliest je MINI Mobiliteitsgarantie als je geen Runflat-banden monteert.
                                  En als hij wordt geleverd zonder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                    Je verliest je MINI Mobiliteitsgarantie als je geen Runflat-banden monteert.
                                    Toch alleen voor lekke banden, hopelijk?

Comment

• een JCW met de uitlaat (alleen einddemper afaik) van de Challenge car

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Cooper S met zelfde uitlaat

+ YouTube Video

haal daar nog 'es de cat en middendemper tussenuit

blijkbaar moet je wel wat mensen kennen om eraan te geraken

BMW North Oxford Garage Mini
                                      Long Hanborough
                                      Oxon

Speak with Simon on 01865 319092

BMW is getting a bit funny about ordering Challenge parts. I've currently got the rear diffusers on order and am just waiting with baited breath.
                                      edit: als je de partnrs wilt stuur pm
                                      Last edited by ; 04/08/2009, 15:53.

Comment

• Hier foto's van mijn onderste lijst van m'n grille die gewoon gepikt is

(en voor de duidelijkheid: die foto's zijn 3 maand oud of zo )
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          een JCW met de uitlaat (alleen einddemper afaik) van de Challenge car

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Cooper S met zelfde uitlaat
                                          Ik vind die JCW velgen in het zwart echt supervet, als ik terug naar de dealer moet eens vragen wat ze kosten. Imho is 18" te groot, men kar ligt nu al hard genoeg en verlagen zal 9/10 toch niet gebeuren.

Comment

Working...
                                          X