Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenop't laatste gaat da plots zo rap he!
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenhoelang doen jullie met volle tank?
Ik doe er een 650 km mee... op de boordcomputer. In werkelijkheid een 450 a 500
Verbruik iets van een 11.8
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenIk zit ook aan een 8.0l ongeveer, en nog steeds in "rodage" na bijna 700km.
En dat is met veel stadsverkeer en af en toe doortrekken tot 4500 a 5000 tpm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk BerichtenIk ben mijn S'je nog aan't roderen, dus doe het rustig aan. Zit nog steeds aan mijn eerste tank (ongeveer 500 km gedaan denk ik), kreeg gisterenavond wel een eerste waarschuwing (nog 2 of 3 lichtjes aan). Gemiddeld verbruik staat nu op 8.0 l/100km (boordcomputer). Valt echt wel reuze mee, goed dat ik weet dat dat mogelijk is! Al zal het waarschijnlijk heel wat hoger liggen binnenkort
Als ik echt constant full throttle geef overal, doe ik een 350 a max. 400 km met een volle tank.
Donderdag 5 November moet 'm binnen voor eerste groot onderhoud. ik heb nu iets meer dan 26000 km, de BC zegt dat ik pas binnen 4000 km binnenmoet, maar ik ga voor de zekerheid toch nu al. Zéker met dat die gechipt is geweest op 7000 km.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
wtf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenIk doe hem nooit meer weg, dit gaat nog een museum stuk worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenis dat dan je eerste oliewissel Fast?
Tijdje terug bij klein onderhoud wel een beetje bijgevuld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenEerste volledige olie-wissel, ja.
Tijdje terug bij klein onderhoud wel een beetje bijgevuld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwelke olie gebruikt uw garage?
Volgende keer is vragen, dan ga ik ook zo'n busje halen voor stock te hebben.
Da's toch vrij normaal, nu pas een volledige wissel. Niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenIk zou het niet weten
Volgende keer is vragen, dan ga ik ook zo'n busje halen voor stock te hebben.
Da's toch vrij normaal, nu pas een volledige wissel. Niet?
in mijn garage ist Wintershall 5W30 olie (maar elke BMW LL04 mag je daarin kappen, ik vul bij met Castrol Edge 5W30 of Shell Helix bvb)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhey, da's die van Coen! echt dik!
idd MEGA vet spel1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenFout! Dat WAS die van Coen
idd MEGA vet spel
wat heeft 'ie nu? Clubman S zeker? die gaat gewoon het hele Mini gamma af
Comment
-
Dan is dit z'n vorige MINI?
+ YouTube Video
Die sound! Lijkt net het inlaatgeluid van een E30 M3 met carbon airbox...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhoe lang heb je hem nu al?
Veel meer dan 5000 km's per jaar zullen er niet op staan.
Comment
Comment