Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
    Had vandaag een een half dagje verlof dus heb ik de Mini nog eens van stal gehaald. Dat rijdt toch bijzonder goed.

En ja een Mk. II staat misschien wat hoog op zijn poten maar eerlijk gezegd stoor ik me er niet aan, nu kan ik overal nog vlot doorrijden zonder dat er iet schuurt of hapert. Hoe vet ik een verlaagde Mini ook is het is gewoon niet praktisch.

Elke keer als ik naar mijn Mini kijk vind ik hem perfect zoals hij is en dan kom je op het forum en dan wil je dit en dat ... zucht.
    Mijn S is niet verlaagd en ik schuur nu al constant met de flapjes onder de voorbumper tegen drempels aan Vind 'em puur visueel gezien ook wat te hoog staan, maar lager lijkt me inderdaad zeer onpraktisch. En (nog) minder comfortabel waarschijnlijk.

En 'k heb eigenlijk ook schrik om de perfecte set-up van de ingenieurs te verkloten door eraan te gaan prutsen.

Comment

• dat valt echt goed mee.. na 44.000 km hangt dat rubberen onderlipje er nog aan hoor.. schraapt alleen als je iets te snel op/van verkeersdrempels rijdt.. anders totaal geen 'last' van

ik heb Eibach pro kit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk Berichten
        Mijn S is niet verlaagd en ik schuur nu al constant met de flapjes onder de voorbumper tegen drempels aan Vind 'em puur visueel gezien ook wat te hoog staan, maar lager lijkt me inderdaad zeer onpraktisch. En (nog) minder comfortabel waarschijnlijk.

En 'k heb eigenlijk ook schrik om de perfecte set-up van de ingenieurs te verkloten door eraan te gaan prutsen.
        Ik schuur zelden of nooit met die flapjes. Het is gewoon een kestie van drastisch je snelheid aanpassen als je over een vluchtheuvel rijdt.

Daarnet nog dezelfde als de mijne gezien maar dan in full black en met JCW grill, én verlaagd (denk ik). Zo vet.

Comment

• Je weet wat je te doen staat eh fluppe!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk Berichten

Ik sta bij mijn weten het laagst van alle MINI's hier en ik schuur zo te horen nog minder dan jij.
            Je moet wel op de baan rijden, niet op landweggetjes...

Die flap doe je er toch gewoon af. Scheelt een pak en je gaat nimer zo snel schuren, tenzij je echt zot gaat doen.
            Gewoon chill erop rijden moet zéker lukken (tg max 25) rechtaan. Dat lukt bij mij zelfs.

Comment

• Tja, ik moet precies inderdaad wat voorzichtiger zijn. 'k Vind het gewoon raar, met mijn Smart Roadster had ik dat probleem nooit en die hing ook best laag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                Je weet wat je te doen staat eh fluppe!

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                Ik sta bij mijn weten het laagst van alle MINI's hier en ik schuur zo te horen nog minder dan jij.
                Je moet wel op de baan rijden, niet op landweggetjes...

Die flap doe je er toch gewoon af. Scheelt een pak en je gaat nimer zo snel schuren, tenzij je echt zot gaat doen.
                Gewoon chill erop rijden moet zéker lukken (tg max 25) rechtaan. Dat lukt bij mij zelfs.
                Is bij u die flap eraf?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  dat valt echt goed mee.. na 44.000 km hangt dat rubberen onderlipje er nog aan hoor.. schraapt alleen als je iets te snel op/van verkeersdrempels rijdt.. anders totaal geen 'last' van

ik heb Eibach pro kit
                  Volgens mij is dat geen rubber, is gewoon plastic denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Is bij u die flap eraf?
                    Die flap is er van mij al af de dag dat ie' geleverd werd. Van garage uit gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                      Die flap is er van mij al af de dag dat ie' geleverd werd. Van garage uit gedaan.
                      Verplicht icm JCW-pakket?

Ik zou het ook wel willen laten doen als ik de mijne verlaag, weet wel niet hoe het er dan zal uitzien...

Comment

• Die flap zit er volgens mij niet als je een JCW voorbumper hebt, of in ieder geval een heel kleintje.

Ik ben er zeker van als je met de stock voorbumper reedt dat het niet te doen was met de huidige hoogte, volgens mij is de JCW voorbumper ook niet zo laag als stock.

Comment

• de stock bumper toont gewoon laag omdat er zo'n dwaze flap aan zit. Eens die weg is, is het verschil met de JCW bumper niet meer.
                          De JCW bumper is iets boller onder de lippen, waardoor die iets lager staat dan een stock bumper zonder flap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                            Verplicht icm JCW-pakket?

Ik zou het ook wel willen laten doen als ik de mijne verlaag, weet wel niet hoe het er dan zal uitzien...
                            Dat gaat er héél mooi uitzien, mooier zowieso.
                            Een MINI met stock-bumpers heel laag zetten is ook subliem.

Comment

• Daar ik een Mini One D ( 90 Pk ) ga kopen zou ik graag weten hoeveel dealer korting ik maximum kan krijgen. In Hasselt geven ze 6%.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MEDIABEEST Bekijk Berichten
                                Daar ik een Mini One D ( 90 Pk ) ga kopen zou ik graag weten hoeveel dealer korting ik maximum kan krijgen. In Hasselt geven ze 6%.
                                Ik denk dat je daarvoor het best is gaat bellen of langsgaan bij verschillende dealers.

Comment

• Da plastiek is er om af te schuren , dus gewoon verlagen die hap!

mcs clubman

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MEDIABEEST Bekijk Berichten
                                    Daar ik een Mini One D ( 90 Pk ) ga kopen zou ik graag weten hoeveel dealer korting ik maximum kan krijgen. In Hasselt geven ze 6%.
                                    Je kan dan beter een knappe okkazie Cooper D kopen.

Ik ken iemand die er eentje te koop heeft staan ..

Comment

• Nu dik 90.000 km en mijn plastieken wielbogen beginnen los te komen ...

Nog mensen met dit probleem?
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                        Nu dik 90.000 km en mijn plastieken wielbogen beginnen los te komen ...

De wielbogen? neen, maar wel de wielkast-bekleding héél soms...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                          Nu dik 90.000 km en mijn plastieken wielbogen beginnen los te komen ...

jup 1 keer gehad, gewoon terug geklikt

wielkasbekleding hebben ze ook al in elke hoek vervangen bij mij..

Comment

Working...
                                          X