Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hier nog foto's van het interieur, ik was de eerste die het dashboard en de deur kussens in alcantara heeft gestoken, er zijn er in de newMINIclub veel gevolgd voor de rest alles carbon...
en dan nog met verstralers, waar ik achteraf spijt van had dat ik ze er terug had opgezet...
hier nog foto's van het interieur, ik was de eerste die het dashboard en de deur kussens in alcantara heeft gestoken, er zijn er in de newMINIclub veel gevolgd voor de rest alles carbon...
en dan nog met verstralers, waar ik achteraf spijt van had dat ik ze er terug had opgezet...
@ Trendax: die velgen rechts onder zijn trouwens R114... speciale wintervelgen van MINI (JCW), zijn smaller, hier is een foto... die hier boven op die vette race MINI staan zijn de R112 die standaard op de JCW's geleverd worden...
idd Laser Blue, enkel op S te verkrijgen... zeer knap en zie je niet vaak...
gr remke
Jup, ik wou de mijne zelfs eerst in die kleur bestellen. Tot ik besloot dat ik dat toch net iets te vrouwelijk vond en dat de combi rood-zwart übervet is Dikke MINI trouwens die jij had, spijtig dat het een D was (en dat hij verkocht is)
@ velgendiscussie hierboven: op mijn S'je staan (zwarte) R112's. De knapste 17-incher van MINI imo - op de R114 na misschien, maar da's een smallere wintervelg. Foto's staan in mijn thread, mocht ik iemand daar een plezier mee doen.
Zeker geen vrouwelijke kleur, dan is rood minstens even vrouwelijk, hangt af van hoe je het combineert... zwart rood is idd wel heel knap, en je velgen zijn ook zeer mooi, zie je niet vaak in zwart gespoten...
Merci, had mijn MINI een S geweest reed ik er nog mee ik heb toen een diesel gekocht omdat ik 35000 km per jaar ging doen voor mijn werk, nu doe ik bijna geen kms meer... want werk thuis de volgende wordt terug een MINI !
@ mini-ahollic: ja ik ga nog zien e, nu staat het appartement op de eerste plaats...
@ Phil: ja een MINI mag er altijd zo uitzien ookal is het een diesel maar ben geen diesel mens, zoals ik boven al melde, had het een S geweest reed ik er nog mee...
@ Ritsuke: ja, een S had idd perfect geweest, knappe kleur was het ook, spijtig dat ze het AstroBlack niet meer maken...
@ Ritsuke, MCS Seven heeft volgens mij niet bestaan, Seven was voor de one en de cooper, Parklane wel,
die kregen een speciaale grijze kleur en vaak ook het mooie lounge lederen interieur, waren beide gewoon speciale edities,
motor was niks anders aan... je had ook de Checkmate MCS deze was blauw...
> Deze pagina gevonden, staat redelijk wat op over deze edities
@ Ritsuke, MCS Seven heeft volgens mij niet bestaan, Seven was voor de one en de cooper, Parklane wel,
die kregen een speciaale grijze kleur en vaak ook het mooie lounge lederen interieur, waren beide gewoon speciale edities,
motor was niks anders aan... je had ook de Checkmate MCS deze was blauw...
> Deze pagina gevonden, staat redelijk wat op over deze edities
Comment