Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo vind ik m al heel wat minder ... Zie die JCW's liever in't zwart en de koplampringen zijn duust keer vetter meegespoten
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• dat vond ik dus ook als ik die foto's terug zie doet het weer zeer ...

gr remke

Comment

• Onlangs een MINI gespot met meerspaaks oem velgen maar kan er nergens geen foto of benaming van vinden. Iemand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
          Onlangs een MINI gespot met meerspaaks oem velgen maar kan er nergens geen foto of benaming van vinden. Iemand?
          ?

1994 Mercedes SL320
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ahja, rechts onderaan staan ze! Weet je soms ook de benaming?

Merci!

Comment

• hier nog foto's van het interieur, ik was de eerste die het dashboard en de deur kussens in alcantara heeft gestoken, er zijn er in de newMINIclub veel gevolgd voor de rest alles carbon...

en dan nog met verstralers, waar ik achteraf spijt van had dat ik ze er terug had opgezet...

gr remke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rem. Bekijk Berichten
                hier nog foto's van het interieur, ik was de eerste die het dashboard en de deur kussens in alcantara heeft gestoken, er zijn er in de newMINIclub veel gevolgd voor de rest alles carbon...

en dan nog met verstralers, waar ik achteraf spijt van had dat ik ze er terug had opgezet...

gr remke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                  Ahja, rechts onderaan staan ze! Weet je soms ook de benaming?

Merci!
                  R112 JCW's denk ik ...

uw interieur was geschift vet Rem eerste keer dat ik dat zie met alcantara, prachtig gewoon
                  1994 Mercedes SL320
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Comment

• thx Alex ...

@ Trendax: die velgen rechts onder zijn trouwens R114... speciale wintervelgen van MINI (JCW), zijn smaller, hier is een foto... die hier boven op die vette race MINI staan zijn de R112 die standaard op de JCW's geleverd worden...

Last edited by rem.; 01/12/2009, 00:24.

Comment

• dat alcantara is schitterend.. zouden ze af-fabriek zo moeten leveren.

Comment

idd Laser Blue, enkel op S te verkrijgen... zeer knap en zie je niet vaak...

gr remke
                          Jup, ik wou de mijne zelfs eerst in die kleur bestellen. Tot ik besloot dat ik dat toch net iets te vrouwelijk vond en dat de combi rood-zwart übervet is Dikke MINI trouwens die jij had, spijtig dat het een D was (en dat hij verkocht is)

@ velgendiscussie hierboven: op mijn S'je staan (zwarte) R112's. De knapste 17-incher van MINI imo - op de R114 na misschien, maar da's een smallere wintervelg. Foto's staan in mijn thread, mocht ik iemand daar een plezier mee doen.
                          Last edited by ; 01/12/2009, 11:11.

Comment

• Zeker geen vrouwelijke kleur, dan is rood minstens even vrouwelijk, hangt af van hoe je het combineert... zwart rood is idd wel heel knap, en je velgen zijn ook zeer mooi, zie je niet vaak in zwart gespoten...
                            Merci, had mijn MINI een S geweest reed ik er nog mee ik heb toen een diesel gekocht omdat ik 35000 km per jaar ging doen voor mijn werk, nu doe ik bijna geen kms meer... want werk thuis de volgende wordt terug een MINI !

gr remke
                            Last edited by rem.; 01/12/2009, 13:14.

Comment

• Comment

• Leuk om te horen rem! Ben benieuwd naar je volgend project!

mcs clubman

Comment

• Zalige MINI rem!!

Alleen vind ik het zonde dat er een diesel inzat als ik alle mods bekijk...

Comment

• Rem wat een geschift vette Mini was dat! Moest dat een S zijn was ik stapelverliefd!

EDIT

Iemand die kan uitleggen wat het verschil tussen een MCS Seven/Parklane/... allemaal is?
                                    Last edited by Ritsuke; 02/12/2009, 18:58.
                                    AutoMinded.be

Comment

• thx allemaal

@ mini-ahollic: ja ik ga nog zien e, nu staat het appartement op de eerste plaats...
                                      @ Phil: ja een MINI mag er altijd zo uitzien ookal is het een diesel maar ben geen diesel mens, zoals ik boven al melde, had het een S geweest reed ik er nog mee...
                                      @ Ritsuke: ja, een S had idd perfect geweest, knappe kleur was het ook, spijtig dat ze het AstroBlack niet meer maken...

gr remke

Comment

• @ Ritsuke, MCS Seven heeft volgens mij niet bestaan, Seven was voor de one en de cooper, Parklane wel,
                                        die kregen een speciaale grijze kleur en vaak ook het mooie lounge lederen interieur, waren beide gewoon speciale edities,
                                        motor was niks anders aan... je had ook de Checkmate MCS deze was blauw...

> Deze pagina gevonden, staat redelijk wat op over deze edities

gr remke
                                        Last edited by rem.; 02/12/2009, 19:14.

Comment

@ Ritsuke: ja, een S had idd perfect geweest, knappe kleur was het ook, spijtig dat ze het AstroBlack niet meer maken...
                                          Gelukkig bestaat de 2dehands markt om nog een AstroBlack MCS te vinden.

Oorspronkelijk geplaatst door rem. Bekijk Berichten
                                          @ Ritsuke, MCS Seven heeft volgens mij niet bestaan, Seven was voor de one en de cooper, Parklane wel,
                                          die kregen een speciaale grijze kleur en vaak ook het mooie lounge lederen interieur, waren beide gewoon speciale edities,
                                          motor was niks anders aan... je had ook de Checkmate MCS deze was blauw...

> Deze pagina gevonden, staat redelijk wat op over deze edities

gr remke
                                          Bedankt!
                                          AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X