Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja er staat van 2.6 tot 3.0 naargelang de belasting.

Comment

• Ik rij op 2.5, winterbanden op 2.8
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Van 't weekend m'n bandenspanning eens nakijken.

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        hangt af van je banden/velgen, staat ook in de deur op een stickertje

staat hier op 2.6 rondom

niet vergeten uw computer te resetten als je uw bandenspanning aanpast
        Waarom resetten? Enkel als je bandenspanningsmeter hebt zeker?

Comment

• ja, ik doe dat toch altijd in de MINI iDrive hoor.. gewoon herkalibreren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            Aan de mensen met een Mk.II MINI met buitenspiegelverwarming, hoe zet je dat aan/uit? Of gaat dat automatisch? Deze ochtend vroor het en de auto stond buiten, ik start hem, steek de voorruitverwarming aan en tot mijn verbazing zie ik dat ook het ijs op de spiegels aan een sneltempo smelt

Of zou dat alleen gelinkt zijn aan voorruitverwarming? (schitterende optie trouwens)

Merci!
            Wel, ik vroeg me gisteren net hetzelfde af. Vooral omdat de ontdooiing bij mij niet vanzelf begon, terwijl ik me toch meen te herinneren dat ik verwarmde buitenspiegels heb (standaard op Cooper S).

Ik denk dat zoiets altijd gelinkt is aan achter/voorruitverwarming - bij mij dus het eerste, aangezien ik het laatste niet heb. Maar die stond dan ook niet aan, vandaar waarschijnlijk dat het niet werkte.

Wel vreemd dat het bij jou zelfs aanstaat zonder ingeschakelde ruitverwarming. Straks eens opzoeken in't "boekske" hoe dat nu eigenlijk werkt
            Last edited by ; 15/12/2009, 15:31.

Comment

• Vanaf het 3° C wordt dan geeft 'ie een melding, ik denk dat het mss ook daarmee te maken heeft?

Comment

• Vrijdag kreeg ik voor het eerst die melding, ineens *PLONG* kdacht in mezelf GVD wat nu weer. Maar het was gewoon een waarschuwing van pas op het is koud dus misschien wel glad buiten.

Kzal er is op letten of de spiegels vanzelf ontdooien, maar dat kan nog even duren aangezien men auto altijd in de garage slaapt.

Comment

• Hebben jullie ook last van een stroeve koppeling (als je ze helemaal induwt) als die warm staat?

Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                  Vrijdag kreeg ik voor het eerst die melding, ineens *PLONG* kdacht in mezelf GVD wat nu weer. Maar het was gewoon een waarschuwing van pas op het is koud dus misschien wel glad buiten.

Kzal er is op letten of de spiegels vanzelf ontdooien, maar dat kan nog even duren aangezien men auto altijd in de garage slaapt.
                  Hetzelfde signaal als 'tank bijna leeg' vanaf 3 graden en minder.

Comment

• Nope, koppeling is zacht

mocht alleen wat meer gevoel inzitten

Comment

• Bij mij als ze warm staat is het net of het pedaal ergens tegen schuurt op het einde, zeer vreemd.

Comment

• Geen problemen mee hier-o
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Weet er iemand waar je het JCW pakket kan kopen en hoeveel het ongeveer kost?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                            Weet er iemand waar je het JCW pakket kan kopen en hoeveel het ongeveer kost?
                            Bij de minigarage, daar weten ze de prijs vast ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                              Weet er iemand waar je het JCW pakket kan kopen en hoeveel het ongeveer kost?
                              bestellen bij je dealer. rond de 1400 a 1500 euro.
                              Je kan ook uit de USA laten leveren in elke gewenste kleur, is dan ook goedkoper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                Bij de minigarage, daar weten ze de prijs vast ook.
                                gaat daar maar niet van uit, je moet bij een garage zijn die een MINI afdeling hebben, anders is het tegen hun zin tis maar een tip maar gaat er van uit dat het rond 1400 a 1500 idd zal kosten gespoten ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk Berichten
                                  Wel, ik vroeg me gisteren net hetzelfde af. Vooral omdat de ontdooiing bij mij niet vanzelf begon, terwijl ik me toch meen te herinneren dat ik verwarmde buitenspiegels heb (standaard op Cooper S).

Ik denk dat zoiets altijd gelinkt is aan achter/voorruitverwarming - bij mij dus het eerste, aangezien ik het laatste niet heb. Maar die stond dan ook niet aan, vandaar waarschijnlijk dat het niet werkte.

Wel vreemd dat het bij jou zelfs aanstaat zonder ingeschakelde ruitverwarming. Straks eens opzoeken in't "boekske" hoe dat nu eigenlijk werkt
                                  Ondertussen eens opgezocht in de handleiding, en die spiegelverwarming zou idd automatisch aanspringen vanaf de temperatuur 'onder een bepaalde waarde' duikt. Gezien het waarschuwingslichtje bij 3 graden, zou ik gokken dat dat ook voor de spiegelverwarming die startwaarde is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk Berichten
                                    Ondertussen eens opgezocht in de handleiding, en die spiegelverwarming zou idd automatisch aanspringen vanaf de temperatuur 'onder een bepaalde waarde' duikt. Gezien het waarschuwingslichtje bij 3 graden, zou ik gokken dat dat ook voor de spiegelverwarming die startwaarde is.
                                    Ahzo

Ze staan dus nu continu aan

Comment

• vond deze net... denk dat de moderne moke er niet zal komen, maar hier heb je toch al een idee hoe de crossmann er ong gaat uitzien...

gr remke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rem. Bekijk Berichten
                                        vond deze net... denk dat de moderne moke er niet zal komen, maar hier heb je toch al een idee hoe de crossmann er ong gaat uitzien...
                                        Ja, lelijk dus

Serieus, dit is toch geen MINI meer?!

Comment

• zonde idd van het merk, ze verkopen zo goed en nog willen ze meer, de 3 modellekes die er nu zijn vond ik
                                          perfect en waren echt nog MINI, dit gaat er los over ...

Comment

Working...
                                          X