Ja er staat van 2.6 tot 3.0 naargelang de belasting.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Van 't weekend m'n bandenspanning eens nakijken.
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhangt af van je banden/velgen, staat ook in de deur op een stickertje
staat hier op 2.6 rondom
niet vergeten uw computer te resetten als je uw bandenspanning aanpast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenAan de mensen met een Mk.II MINI met buitenspiegelverwarming, hoe zet je dat aan/uit? Of gaat dat automatisch? Deze ochtend vroor het en de auto stond buiten, ik start hem, steek de voorruitverwarming aan en tot mijn verbazing zie ik dat ook het ijs op de spiegels aan een sneltempo smelt
Of zou dat alleen gelinkt zijn aan voorruitverwarming? (schitterende optie trouwens)
Merci!
Ik denk dat zoiets altijd gelinkt is aan achter/voorruitverwarming - bij mij dus het eerste, aangezien ik het laatste niet heb. Maar die stond dan ook niet aan, vandaar waarschijnlijk dat het niet werkte.
Wel vreemd dat het bij jou zelfs aanstaat zonder ingeschakelde ruitverwarming. Straks eens opzoeken in't "boekske" hoe dat nu eigenlijk werkt
Comment
-
Vrijdag kreeg ik voor het eerst die melding, ineens *PLONG* kdacht in mezelf GVD wat nu weer. Maar het was gewoon een waarschuwing van pas op het is koud dus misschien wel glad buiten.
Kzal er is op letten of de spiegels vanzelf ontdooien, maar dat kan nog even duren aangezien men auto altijd in de garage slaapt.
Comment
-
Hebben jullie ook last van een stroeve koppeling (als je ze helemaal induwt) als die warm staat?
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenVrijdag kreeg ik voor het eerst die melding, ineens *PLONG* kdacht in mezelf GVD wat nu weer. Maar het was gewoon een waarschuwing van pas op het is koud dus misschien wel glad buiten.
Kzal er is op letten of de spiegels vanzelf ontdooien, maar dat kan nog even duren aangezien men auto altijd in de garage slaapt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenWeet er iemand waar je het JCW pakket kan kopen en hoeveel het ongeveer kost?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenWeet er iemand waar je het JCW pakket kan kopen en hoeveel het ongeveer kost?
Je kan ook uit de USA laten leveren in elke gewenste kleur, is dan ook goedkoper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenBij de minigarage, daar weten ze de prijs vast ook.tis maar een tip
maar gaat er van uit dat het rond 1400 a 1500 idd zal kosten gespoten ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk BerichtenWel, ik vroeg me gisteren net hetzelfde af. Vooral omdat de ontdooiing bij mij niet vanzelf begon, terwijl ik me toch meen te herinneren dat ik verwarmde buitenspiegels heb (standaard op Cooper S).
Ik denk dat zoiets altijd gelinkt is aan achter/voorruitverwarming - bij mij dus het eerste, aangezien ik het laatste niet heb. Maar die stond dan ook niet aan, vandaar waarschijnlijk dat het niet werkte.
Wel vreemd dat het bij jou zelfs aanstaat zonder ingeschakelde ruitverwarming. Straks eens opzoeken in't "boekske" hoe dat nu eigenlijk werkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk BerichtenOndertussen eens opgezocht in de handleiding, en die spiegelverwarming zou idd automatisch aanspringen vanaf de temperatuur 'onder een bepaalde waarde' duikt. Gezien het waarschuwingslichtje bij 3 graden, zou ik gokken dat dat ook voor de spiegelverwarming die startwaarde is.
Ze staan dus nu continu aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rem. Bekijk Berichtenvond deze net... denk dat de moderne moke er niet zal komen, maar hier heb je toch al een idee hoe de crossmann er ong gaat uitzien...
Serieus, dit is toch geen MINI meer?!
Comment
Comment