Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zit weer zwaar te twijfelen om het JCW Aero pakket te laten plaatsen, ik vind het knapper dan de standaard S bumpers maar het blijft duur voor wat het maar is uiteindelijk.

Ik ga nog wachten tot de zomer en dan beslissen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
      Ik zit weer zwaar te twijfelen om het JCW Aero pakket te laten plaatsen, ik vind het knapper dan de standaard S bumpers maar het blijft duur voor wat het maar is uiteindelijk.

Ik ga nog wachten tot de zomer en dan beslissen.
      Da's nog wel lang he.

Ik stel voor, kijk is op US-sites, fora's... daar vind je die aero-packs véél goedkoper...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JiggyZ Bekijk Berichten
        I love MIni!! Ik ben zelf niet zo groot dus is ideaal!! Trouwens een gek incident laatst. Ik stond met de auto met mijn vriend in de drive-in bij de Mac en toen kwam een klein gassie naar ons toe helemaal opgefokt.

Riep die: g.dverd.mme achter achterlichten die je hebt. Ik heb een mini one met dak stickers. Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand zo kwaad kon worden op mijn achterlichten... evil mensen ... maar ik denk dat die gassies waarschijnlijk pillen hadden geslikt. Ze gingen toen een zonnebril dragen en hele tijd opjagen door te gassen.

Uiteindelijk reden ze langs ons toen we klaar waren om even te roepen dat de mini slechtste auto ooit gemaakt is met nog wat F-woorden erachteraan...

pfffff idioten of niet? Mini's zijn de coolste auto';s ooit gemaakt!
        Tja, ik heb ook al wel gemerkt dat de mensen in de wagen achter mij hun ogen toeknijpen als ik met de voet op de rem voor de lichten sta MINI's hebben gewoon nogal felle remlichten. Maar om daar dan zo vies voor te beginnen doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
          Da's nog wel lang he.

Ik stel voor, kijk is op US-sites, fora's... daar vind je die aero-packs véél goedkoper...
          Beste,

Kan je een voorbeeld geven van zo een US-site waar ik zo een JCW-aeropack goedkoper kan vinden ?

Er heeft dit weekend iemand in mijn gat gezeten en ik heb het gevoel dat mijn bumpers alleen ongeluk brengen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk Berichten
            Tja, ik heb ook al wel gemerkt dat de mensen in de wagen achter mij hun ogen toeknijpen als ik met de voet op de rem voor de lichten sta MINI's hebben gewoon nogal felle remlichten. Maar om daar dan zo vies voor te beginnen doen...
            Idd, als je op de autostrade rijdt kan je van op een serieuze afstand zien als er ergens een MINI remt

Als ik een ambetanterik achter mij heb aan de lichten blijf ik ook graag op mijn pedaal staan
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• post eens een foto van die achterlichten dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                post eens een foto van die achterlichten dan

Mooi geconfigureerde Mini, alleen die chromé spiegelbehuizing en de ringen rond de koplampen in het zwart imho

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                  Beste,

Kan je een voorbeeld geven van zo een US-site waar ik zo een JCW-aeropack goedkoper kan vinden ?

Er heeft dit weekend iemand in mijn gat gezeten en ik heb het gevoel dat mijn bumpers alleen ongeluk brengen..
                  Matthias heb je een accident gehad?

Comment

Beste,

Check dit forum 's. Je kan via leden hier bestellen of staan zelfs links tussen:

The leading Mini Cooper community for news, discussion, FAQS, and reviews.

Comment

• Lang verhaal ..

Voor de mis van Olivier Zels zijn ouders. Spekglad. Wou me snel parkeren en geraakte niet meer op tijd stil. Na de winter vervang ik die achterbumper pas want ik heb anders toch weer snel pech.

Comment

Lang verhaal ..

Voor de mis van Olivier Zels zijn ouders. Spekglad. Wou me snel parkeren en geraakte niet meer op tijd stil. Na de winter vervang ik die achterbumper pas want ik heb anders toch weer snel pech.

Verhaal valt nog mee van lengte
                        1994 Mercedes SL320
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Heeft er dit weekend nu ene in uw gat gezeten of ben jij gebotst bij 't parkeren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                            Heeft er dit weekend nu ene in uw gat gezeten of ben jij gebotst bij 't parkeren?
                            Deze twee zaken betekenen niet noodzakelijk hetzelfde
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• zeer mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ivan Bekijk Berichten
                                zeer mooi
                                Epic post
                                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                  Deze twee zaken betekenen niet noodzakelijk hetzelfde
                                  Epic post 2

sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Mini heeft het gamma voor het nieuwe modeljaar nog eens goed bekeken. Het resultaat is dat de auto’s krachtiger zijn en ook nog eens minder uitstoot hebben.
                                    De grootste winnaar is de Cooper S. De 1,6-liter turbomotor levert voortaan een vermogen van 184 pk, 9 pk meer dan voorheen. De topsnelheid is 228 kilometer per uur. Ondanks de extra paardenkrachten daalt het verbruik naar 5,8 liter per 100 kilometer. De Clubman verbruikt 0,1 liter per 100 kilometer extra. De bijbehorende CO2-uitstoot is 136 gram per kilometer (Clubman: 137 g/km, Cabrio: 139 g/km), waardoor de handgeschakelde Cooper S in al z’n vormen voortaan profiteert van 20 procent bijtelling.

Ook de andere Mini’s profiteren van wijzigingen. De 1,4-liter benzinemotor wordt uit het gamma geschrapt. De One heeft voortaan een 98 pk sterke 1,6-liter benzinemotor. Maar, belangrijker nog: het maximumkoppel steeg met 13 Nm naar 153 Nm. De sprint naar 100 kilometer per uur kost 10,5 seconden en de topsnelheid is 186 km/h. De CO2-uitstoot daalt naar 127 g/km en het verbruik van de hatchback is 5,4 liter per 100 kilometer.

De One is er voortaan ook als Cabrio. De 98 pk sterke viercilinder krijgt de open Mini in 11,3 seconden naar 100 kilometer per uur. De topsnelheid is 181 kilometer per uur. Het gemiddeld verbruik komt uit op 5,7 liter per 100 kilometer en de uitstoot is 133 gram CO2/km.

De Cooper krijgt er twee pk bij, waardoor het totaal op 122 komt. De sprint van 0 tot 100 kilometer per uur kost in die versie 9,1 seconden. De koek is voor de Cooper op bij 203 km/h. Het verbruik daalt naar 5,4 liter per 100 kilometer en de CO2-uitstoot is 127 gram per kilometer.
                                    Het basismodel van de Mini-range heet voortaan Mini One Minimalism Line. Ook die profiteert nu van de 1,6-liter viercilinder. Het vermogen blijft gelijk: 75 pk. Het koppel stijgt echter met 20 Nm naar 140 Nm, gunstig voor de tussenacceleraties. De sprint naar 100 kilometer per uur kost deze versie 13,2 seconden en de topsnelheid is 175 km/h. De CO2-uitstoot is voortaan 127 gram/km.
                                    Cool, wist ik nog niet... ben benieuwd naar die vernieuwde motor. Maar dat verbruik.. voor de Clubman komt dat op 5.9 liter gemiddeld. Ik ben nu al een volledige tank 'normaal' aan het rijden.. mee met het verkeer en af en toe eens door trekken. Staat nu op 8.6 liter verbruik (ik kom van dikke 10 liter).. dus als die kleine 6 liter klopt met die nieuwe motor.. sterk!

Comment

• Iemand foto's van die grijze mini JCW op het autosalon? Zalig ding, wel vrij prijzig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        Cool, wist ik nog niet... ben benieuwd naar die vernieuwde motor. Maar dat verbruik.. voor de Clubman komt dat op 5.9 liter gemiddeld. Ik ben nu al een volledige tank 'normaal' aan het rijden.. mee met het verkeer en af en toe eens door trekken. Staat nu op 8.6 liter verbruik (ik kom van dikke 10 liter).. dus als die kleine 6 liter klopt met die nieuwe motor.. sterk!
                                        Ach, de huidige Cooper S verbruikt volgens de officiële cijfers ook maar 6,2 l/100km. Terwijl die - mits een zéér economische rijstijl - amper onder de 8 liter te krijgen is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk Berichten
                                          Ach, de huidige Cooper S verbruikt volgens de officiële cijfers ook maar 6,2 l/100km. Terwijl die - mits een zéér economische rijstijl - amper onder de 8 liter te krijgen is.

en toch..

hoe doen die dat.. ik moet al immens mijn best doen om onder de 9 liter te geraken

Comment

Working...
                                          X