Ik begrijp dat ook niet. Ik krijg mijn diesel niet eens onder de 7.0 L !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenIk begrijp dat ook niet. Ik krijg mijn diesel niet eens onder de 7.0 L !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk BerichtenAch, de huidige Cooper S verbruikt volgens de officiële cijfers ook maar 6,2 l/100km. Terwijl die - mits een zéér economische rijstijl - amper onder de 8 liter te krijgen is.Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhttp://www.spritmonitor.de/en/detail/307867.html
en toch..
hoe doen die dat.. ik moet al immens mijn best doen om onder de 9 liter te gerakenOorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenFuck dat verbruik! Geniet ervan zolang het nog duurt en olie uit de grond komt...
Mij maakt het absoluut niet uit wat het verbruik is aangezien ik vrijwel geen ( ) km's doe.
Zoals Fast zei, geniet er van zolang het nog kan. Als je over het verbruik ligt te mekkeren dan koop je maar een diesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenAls je met een S een verbruik hebt van 6,5L dan ben je imho fout bezig. Ik kan daar echt niet traag in rijden, ik moet bij elke rit wel eens één keer goed doorgassen.
Op DRIVR houden we momenteel een verbruiksenquête. En daar reageerde ook iemand die met zijn Clio RS gemiddeld 7,1 liter verbruikt. Toen ik vroeg hoe dat kon, antwoordde hij dit: http://drivr.be/2010/01/19/vraag-wat.../#comment-5251
Ja, dan koop je idd beter een diesel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk BerichtenInderdaad. Zo'n laag verbruik wil zeggen dat je niet van je wagen geniet; of toch niet van de prestaties waartoe hij in staat is. En waarom koop je dan een hot hatch?
Op DRIVR houden we momenteel een verbruiksenquête. En daar reageerde ook iemand die met zijn Clio RS gemiddeld 7,1 liter verbruikt. Toen ik vroeg hoe dat kon, antwoordde hij dit: http://drivr.be/2010/01/19/vraag-wat.../#comment-5251
Ja, dan koop je idd beter een diesel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door powaq Bekijk BerichtenIemand een idee hoe lang het duur voor je je Mini mobile care kaart krijgt ? Ik heb de auto nu iets meer dan een maand en nog altijd niets van gezien (heb wel een SMSje gehad met een kaartnummer 3 weken geleden).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenBij mij was dat een maand of 3 dacht ik, het staat hier ergens in het topic.
Comment
-
punten om op te letten bij aankoop tweedehands mini?
Is er hier iemand op dit forum die mij eens kan zeggen op welke punten ik moet letten bij de aankoop van een tweedehands mini 1.6 16V van +/- 2002 2003? Hebben deze gevoelige punten zoals roest op bepaalde plaatsen of vaak voorkomende mechanische problemen?
Ik ga binnen ongeveer een maand een tweedehands kopen voor mijn vrienden van binnen een budget tussen 6000 en 7500 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten@ Bleken Willy: ik heb de tweede airbox als ik mij niet vergis.
Andere airbox is van de JCW tuning kit die je kan kopen bij de dealer.
Comment
Comment