Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
    12.5 % korting op een JCW (excl. btw, incl. JCW-recaro-seats) : wtf?????
    euh, waardatte?
    So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Te koop : Mini S-winder 16" velgen. Nieuw en matzwart latten poederlakken.

Mét banden. 3000 km gereden.

Vraagprijs : 650 EUR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
        euh, waardatte?
        jean michel martin
        12.5 op wagen+opties (incl. de recaro's), daarna nog 5.000 accesoires (carbon dashboard/pook....)
        pretty tempting!!!
        stond gewoon op de fiche die bij de wagen lag,
        als die daar volgende week nog staat.....toch eens vragen wat ze voor de Merc geven (=idioot-modus op "on")

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Vette diesel dit. OZ Superleggera.

Comment

• zeer knap, maar toch wel erg jammer dat het een diesel is...

Comment

• Het gaat me maar over de velgen, die zijn ten minste in de juiste ET te leveren en de ET van de JCW's is veel te hoog waardoor spacers een must zijn.

Comment

• Ik zie enkel kruisjes !

Ik ben ook enorm van van OZ superleggera. Aangezien ik mijn MINI nog even ga houden denk ik er ook aan een JCW-aeropack te steken, met in de zomer OZ Superleggera's met semi's ofzo ..

Comment

• Blijft idd ook een knappe velg.

Comment

• Daarnet samen met mijn zus de bestelbon voor 2 MINI's gaan tekenen! Joepie!

Nu nog 2 maand ongeduldig wachten...

Comment

• kiezen jullie voor de sportvering van mini zelf? of verkiezen jullie iets anders?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          zeer knap, maar toch wel erg jammer dat het een diesel is...
                          Zeker omwille van de fietsremmen

Voor de rest schitterend
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                            Zeker omwille van de fietsremmen

Voor de rest schitterend
                            Er zitten nochtans geperforeerde Brembo's onder als ik me niet vergis.

Comment

• Gezocht :

-JCW aero pack II (Mini R56 '07)
                              -OZ superleggera 18" Black (Mini R56 '07)

Comment

• Heeft er al iemand een olietemperatuur meter gevonden voor de Mark. II MINI's?

Ik heb me echt al suf gezocht en ik hou nu eenmaal van metertjes

Comment

Heeft er al iemand een olietemperatuur meter gevonden voor de Mark. II MINI's?

Ik heb me echt al suf gezocht en ik hou nu eenmaal van metertjes
                                  Zoiets???
                                  http://www.outmotoring.com/mini-coop...lectrical.html

Comment

• Ik las onlangs op een Nederlands forum dat er met de 1ste generatie new MNI's nogal wat roestproblemen waren af en toe (dorpels, koffer). Is dit ondertussen al opgelost bij de huidige generatie en de latere modellen MkI?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                      niet in graden Celcius + installatie gaat lastig zijn denk ik

Mini biedt zelf zo'n metertje aan, maar alleen de watertemp.. ergens wil ik dat wel hebben maar de prijs OMG

Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                                      Ik las onlangs op een Nederlands forum dat er met de 1ste generatie new MNI's nogal wat roestproblemen waren af en toe (dorpels, koffer). Is dit ondertussen al opgelost bij de huidige generatie en de latere modellen MkI?

Comment

• Vernieuwde motorkap scoop voor de R56/R55/R57 Cooper S
                                        Vanwege het ontwerp van de MINI zijn 1.6l turbo-motor wordt veel van de warmte van de motor naar de motorkap geleid. Een onvoorzien gevolg daarvan is dat de scoop op de "S"-modellen bolletjes lieten zien of zelfs kromtrokken als gevolg van de overmatige hitte. MINI heeft dat de afgelopen jaren ook gemerkt en de dichte scoop zelfs voorzien van openingen via een zwarte open grille. Nu heeft MINI echter besloten het materiaal te wijzigen waarvan de scoop wordt gemaakt. Vanaf maart 2010 zal MINI een nieuwe "gemetalliseerde" scoop produceren en monteren op de MCS en JCW modellen.

Wat betekent dat voor de huidige eigenaren met vervormde scoops? Er is geen 100% bevestiging van MINI maar als je MINI nog garantie heeft zal MINI de scoop kosteloos vervangen als je last hebt van een vervormde scoop. Als je buiten de garantieperiode zit zal het per geval bekeken worden.
                                        Natuurlijk heb ik geen garantie meer

Comment

niet in graden Celcius + installatie gaat lastig zijn denk ik

Mini biedt zelf zo'n metertje aan, maar alleen de watertemp.. ergens wil ik dat wel hebben maar de prijs OMG

Hier ben je iets vergeten denk ik.

Comment

Working...
                                          X