Oorspronkelijk geplaatst door flupke73
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichteneuh, waardatte?
12.5 op wagen+opties (incl. de recaro's), daarna nog 5.000 accesoires (carbon dashboard/pook....)
pretty tempting!!!
stond gewoon op de fiche die bij de wagen lag,
als die daar volgende week nog staat.....toch eens vragen wat ze voor de Merc geven (=idioot-modus op "on")
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenzeer knap, maar toch wel erg jammer dat het een diesel is...
Voor de rest schitterend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenZeker omwille van de fietsremmen
Voor de rest schitterend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenHeeft er al iemand een olietemperatuur meter gevonden voor de Mark. II MINI's?
Ik heb me echt al suf gezocht en ik hou nu eenmaal van metertjes
http://www.outmotoring.com/mini-coop...lectrical.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
Mini biedt zelf zo'n metertje aan, maar alleen de watertemp.. ergens wil ik dat wel hebben maar de prijs OMG
Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk BerichtenIk las onlangs op een Nederlands forum dat er met de 1ste generatie new MNI's nogal wat roestproblemen waren af en toe (dorpels, koffer). Is dit ondertussen al opgelost bij de huidige generatie en de latere modellen MkI?
Comment
-
Vernieuwde motorkap scoop voor de R56/R55/R57 Cooper S
Vanwege het ontwerp van de MINI zijn 1.6l turbo-motor wordt veel van de warmte van de motor naar de motorkap geleid. Een onvoorzien gevolg daarvan is dat de scoop op de "S"-modellen bolletjes lieten zien of zelfs kromtrokken als gevolg van de overmatige hitte. MINI heeft dat de afgelopen jaren ook gemerkt en de dichte scoop zelfs voorzien van openingen via een zwarte open grille. Nu heeft MINI echter besloten het materiaal te wijzigen waarvan de scoop wordt gemaakt. Vanaf maart 2010 zal MINI een nieuwe "gemetalliseerde" scoop produceren en monteren op de MCS en JCW modellen.
Wat betekent dat voor de huidige eigenaren met vervormde scoops? Er is geen 100% bevestiging van MINI maar als je MINI nog garantie heeft zal MINI de scoop kosteloos vervangen als je last hebt van een vervormde scoop. Als je buiten de garantieperiode zit zal het per geval bekeken worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenniet in graden Celcius + installatie gaat lastig zijn denk ik
Mini biedt zelf zo'n metertje aan, maar alleen de watertemp.. ergens wil ik dat wel hebben maar de prijs OMG
Hier ben je iets vergeten denk ik.
Comment
Comment