Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
    Hier ben je iets vergeten denk ik.
    Euh ja, sorry!

Roest is sinds de facelift MK.I geen probleem meer, en moest het nog voorkomen wordt dat gedekt onder de garantie hoor..

Ik had op de MK.II Clubman aan enkele deurscharnieren ook heel lichte roestvorming, is correct opgelost maar echt serieus was het niet Maar natuurlijk kan dat niet op een nieuwe wagen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Euh ja, sorry!

Roest is sinds de facelift MK.I geen probleem meer, en moest het nog voorkomen wordt dat gedekt onder de garantie hoor..

Ik had op de MK.II Clubman aan enkele deurscharnieren ook heel lichte roestvorming, is correct opgelost maar echt serieus was het niet Maar natuurlijk kan dat niet op een nieuwe wagen hé
      Thx! Idd, en bij een scharnier zit je natuurlijk met het feit dat dat over elkaar schuurt.

Comment

• 140 euro

Wel cool

Comment

140 euro

Wel cool
          zolang je het niet nodig hebt.....

Comment

• toch cool ?

Comment

toch cool ?
              jaja,
              maar "very hot" als ge in de zandbak op zolder steekt

'k hoop je met de 335i eens op de Ring bezig te willen
              zien, de speed v/d mini op een natte Ring, knap om je bezig te zien!!!
              maar RWD is andere koek hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rem. Bekijk Berichten
                hier een foto van mijn MINI Cooper D die ik een jaar geleden verkocht heb...

gr remke
                stond deze op sportveren van mini? of aftermarket? ik zou ook een mini aanschaffen, maar weet niet goed of ik de sportveren erbij neem, of ze nadien zou plaatsen

Comment

• Momenteel erg veel interesse in een Mini JCW GP.
                  Iemand die ervaring heeft met die blokken of er wat meer van weet?
                  De meeste hebben niet erg veel kilometers en wat ik gelezen heb is vrij positief voor wat er mij toch maar een fragiel blok uitziet
                  Daarbij was ik ook aan het kijken naar de onderhoudsprijzen bij Beek autoracing (minispeed).
                  Zij lijken mij toch een pak beter dan de doorsnee BMW dealer en hebben natuurlijk veel meer ervaring.
                  Prijzen leken ook ok, iemand ervaring? Misschien ook tips dichter bij huis?

Comment

• kort samengevat:
                    - klein maar erg sterk en robuust blokje (sommige worden zelfs zeer hard getuned zonder problemen, 260 pk is geen uitzondering)
                    - de GP is de best rijdende Mini
                    - zuipen
                    - onderhoudshistoriek
                    - zeer gemakkelijk stukken te vinden + grote community (lees: voordelen)

mensen die anti-Mini zijn moet je maar eens in een GP steken, ze zullen rap hun mening herzien (geldt eigenlijk ook voor het hele Mini gamma)

Comment

kort samengevat:
                      - klein maar erg sterk en robuust blokje (sommige worden zelfs zeer hard getuned zonder problemen, 260 pk is geen uitzondering)
                      - de GP is de best rijdende Mini
                      - zuipen
                      - onderhoudshistoriek
                      - zeer gemakkelijk stukken te vinden + grote community (lees: voordelen)

mensen die anti-Mini zijn moet je maar eens in een GP steken, ze zullen rap hun mening herzien (geldt eigenlijk ook voor het hele Mini gamma)
                      En tegenover een JCW MK2? Volgens mij rijden die toch niet zo leuk en kartachtig als een GP..

Wat is het meerverbruik tegenover een cooper? Want uit ervaring weet ik dat een gewone cooper cabrio mk1 ook al 8-9 liter verbruikt. Zal wel rond de 10-11 liter zitten zeker (met soms wat autostradekilometers)?

De meeste GP's hebben maar 25-30k kilometer, mag geen probleem vormen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk Berichten
                        En tegenover een JCW MK2? Volgens mij rijden die toch niet zo leuk en kartachtig als een GP..

Wat is het meerverbruik tegenover een cooper? Want uit ervaring weet ik dat een gewone cooper cabrio mk1 ook al 8-9 liter verbruikt. Zal wel rond de 10-11 liter zitten zeker (met soms wat autostradekilometers)?

De meeste GP's hebben maar 25-30k kilometer, mag geen probleem vormen
                        Mk.II rijdt volwassener maar nog steeds heel veel fun, veel betere daily driver

Globaal gezien mag je het verbruik van de Mk.I benzines op 9-10-11 liter schatten

Comment

• Wat was de basisprijs voor de GP?
                          Ik lees verschillende prijzen van rond de 30.000 tot 33.000€..
                          En wat was hier dan standaard op? Zelfde uitrusting als een standaard cooper s (buiten de recaro's)?

Feit is de restwaarde van deze wagen schitterend blijkt te zijn.
                          De meeste Gp's worden gemiddeld nog voor bijna 70% van hun waarde aangeboden..
                          En dat voor wagens van bijna 4 jaar oud

Comment

• Sinds kort bij een korte of lange rit, als ik de MINI stationair laat draaien dringt een verbrande geur binnen. Ruikt enorm fel, precies plastic of rubber...

Wat zou dat kunnen zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                              Sinds kort bij een korte of lange rit, als ik de MINI stationair laat draaien dringt een verbrande geur binnen. Ruikt enorm fel, precies plastic of rubber...

Wat zou dat kunnen zijn?
                              oei ket ...daar heb je mij nog niks over verteld.....ik zou dat maar eens deftig controleren !

Comment

• wat is de limiet voor een Clubman S qua laadvermogen?

Gisteren 200 km gereden met ongeveer 270 kg (4 volwassen mensen + bagage)

Comment

wat is de limiet voor een Clubman S qua laadvermogen?

Gaat daar nog bagage in als er 4 volwassen inzitten?

Comment

• Rijklaargewicht: 1280
                                    Max. toelaatbaar totaalgewicht: 1690

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                      Gaat daar nog bagage in als er 4 volwassen inzitten?
                                      Ja absoluut. 2 grote rugzakken, 1 laptoptas en 3 middelgrote reistassen Allemaal in dat koffertje

Gemiddeld verbruik 8.4 liter voorlopig, 130 cruise control met de automatische klimaatregeling ingeschakeld

Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                      Rijklaargewicht: 1280
                                      Max. toelaatbaar totaalgewicht: 1690
                                      Merci

Voelt immens veel trager aan

Comment

wat is de limiet voor een Clubman S qua laadvermogen?

4 volwassenen + bagage zal wel wat meer wegen dan 270kg.

270kg is maar 67,5 gemiddeld per persoon, en dan reken ik de bagage er nog niet bij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                          4 volwassenen + bagage zal wel wat meer wegen dan 270kg.

270kg is maar 67,5 gemiddeld per persoon, en dan reken ik de bagage er nog niet bij.
                                          Euh wacht é

ik: 71 kg
                                          lief: 48 kg
                                          maat 1: 60 kg
                                          maat 2: 75 kg
                                          bagage 20 kg

274 kg dus

Comment

Working...
                                          X