Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenYou in love with midget?
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDie mag ook wel is een boterhammeke meer eten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten173 cm
ik val op mager
Da kan gewoon niet gezond meer zijn
een BMI van 16 dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten48 kg voor ne meter 73?
Da kan gewoon niet gezond meer zijn
een BMI van 16 dus
minder gewicht = sneller
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichteniemand zoals Porker verstaat mij
minder gewicht = sneller
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenge hebt het dan ook meer voor kinderen wegens een kleiner frontaal oppervlak?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenEuh wacht é
ik: 71 kg
lief: 48 kg
maat 1: 60 kg
maat 2: 75 kg
bagage 20 kg
274 kg dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenEen maat die maar 60kg weegt?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenruwe schatting maar jip... klein mager ventje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtentoch cool ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenEen maat die maar 60kg weegt?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenZou er een koersfiets (met voorwiel eruit) passen in een Mini Clubman met de achterzetels plat?
Gelukkig biedt Thule een mooi systeem aan die je zonder aanpassingen en beschadigingen kan plaatsen, lijkt mij de beste maar ook duurste oplossing. In de koffer gaat het toch wringen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenIk heb het zelf nog niet geprobeerd maar ik denk het wel, jammer genoeg zijn de OEM dakdragers van Mini een ramp om te plaatsen en moeten er stukken uit de rubbers worden gesneden om die te kunnen bevestigen.
Gelukkig biedt Thule een mooi systeem aan die je zonder aanpassingen en beschadigingen kan plaatsen, lijkt mij de beste maar ook duurste oplossing. In de koffer gaat het toch wringen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk BerichtenEn tegenover een JCW MK2? Volgens mij rijden die toch niet zo leuk en kartachtig als een GP..
Wat is het meerverbruik tegenover een cooper? Want uit ervaring weet ik dat een gewone cooper cabrio mk1 ook al 8-9 liter verbruikt. Zal wel rond de 10-11 liter zitten zeker (met soms wat autostradekilometers)?
De meeste GP's hebben maar 25-30k kilometer, mag geen probleem vormen
Verbruik hangt volledig af van je rijstijl. Mijn vriendin zit aan 8 liter in haar 03 MCS; maar ze rijdt rustig (schakelen op 3k rpm) en doet altijd autostrade aan 130-150 kmh. Dat terwijl de gemiddelde MCS van dat jaar toch wel makkelijk 2 liter meer zal verbruiken, simpelweg door de rijstijl ...
Hou er rekening mee dat het simpelweg onmogelijk is om met zo'n auto rustig te rijden ... je hebt zoveel plezier aan het stuur dat je continu snel wilt rijden1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenHou er rekening mee dat het simpelweg onmogelijk is om met zo'n auto rustig te rijden ... je hebt zoveel plezier aan het stuur dat je continu snel wilt rijden
Comment
Comment