Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Euh wacht é

ik: 71 kg
    lief: 48 kg
    maat 1: 60 kg
    maat 2: 75 kg
    bagage 20 kg

274 kg dus
    You in love with midget?

Comment

• Die mag ook wel is een boterhammeke meer eten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        You in love with midget?
        173 cm

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
        Die mag ook wel is een boterhammeke meer eten...
        ik val op mager

Comment

173 cm

ik val op mager
          48 kg voor ne meter 73?

Da kan gewoon niet gezond meer zijn

een BMI van 16 dus

Comment

48 kg voor ne meter 73?

Da kan gewoon niet gezond meer zijn

een BMI van 16 dus
            iemand zoals Porker verstaat mij

minder gewicht = sneller

Comment

iemand zoals Porker verstaat mij

minder gewicht = sneller
              ge hebt het dan ook meer voor kinderen wegens een kleiner frontaal oppervlak?

Comment

ge hebt het dan ook meer voor kinderen wegens een kleiner frontaal oppervlak?
                we wijken af

Comment

Euh wacht é

ik: 71 kg
                  lief: 48 kg
                  maat 1: 60 kg
                  maat 2: 75 kg
                  bagage 20 kg

274 kg dus
                  Een maat die maar 60kg weegt?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    ruwe schatting maar jip... klein mager ventje

Comment

ruwe schatting maar jip... klein mager ventje
                      Lampe?

Comment

toch cool ?
                        nee, is erover. Steekt ook een beetje af als ge geen rolkooi enzo hebt.

Comment

Lampe?

neen

Comment

Ik weeg ook maar 60kg

Comment

• Zou er een koersfiets (met voorwiel eruit) passen in een Mini Clubman met de achterzetels plat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                                Zou er een koersfiets (met voorwiel eruit) passen in een Mini Clubman met de achterzetels plat?
                                Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar ik denk het wel, jammer genoeg zijn de OEM dakdragers van Mini een ramp om te plaatsen en moeten er stukken uit de rubbers worden gesneden om die te kunnen bevestigen.

Gelukkig biedt Thule een mooi systeem aan die je zonder aanpassingen en beschadigingen kan plaatsen, lijkt mij de beste maar ook duurste oplossing. In de koffer gaat het toch wringen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                  Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar ik denk het wel, jammer genoeg zijn de OEM dakdragers van Mini een ramp om te plaatsen en moeten er stukken uit de rubbers worden gesneden om die te kunnen bevestigen.

Gelukkig biedt Thule een mooi systeem aan die je zonder aanpassingen en beschadigingen kan plaatsen, lijkt mij de beste maar ook duurste oplossing. In de koffer gaat het toch wringen zijn.
                                  'k Ben geen fan van fietsen op't dak, heb m'n fiets liever in de auto. In m'n Golf kan m'n fiets mooi, had beter eens een rolmeter meegenomen naar 't autosalon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk Berichten
                                    En tegenover een JCW MK2? Volgens mij rijden die toch niet zo leuk en kartachtig als een GP..

Wat is het meerverbruik tegenover een cooper? Want uit ervaring weet ik dat een gewone cooper cabrio mk1 ook al 8-9 liter verbruikt. Zal wel rond de 10-11 liter zitten zeker (met soms wat autostradekilometers)?

De meeste GP's hebben maar 25-30k kilometer, mag geen probleem vormen
                                    Een GP is veel speelser, veel giftiger ... Moeilijker om op de limiet te rijden; minder voorspelbaar eigenlijk.

Verbruik hangt volledig af van je rijstijl. Mijn vriendin zit aan 8 liter in haar 03 MCS; maar ze rijdt rustig (schakelen op 3k rpm) en doet altijd autostrade aan 130-150 kmh. Dat terwijl de gemiddelde MCS van dat jaar toch wel makkelijk 2 liter meer zal verbruiken, simpelweg door de rijstijl ...

Hou er rekening mee dat het simpelweg onmogelijk is om met zo'n auto rustig te rijden ... je hebt zoveel plezier aan het stuur dat je continu snel wilt rijden
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                      Hou er rekening mee dat het simpelweg onmogelijk is om met zo'n auto rustig te rijden ... je hebt zoveel plezier aan het stuur dat je continu snel wilt rijden

Comment

• is er nu eigenlijk zoveel verschil qua verbruik tussen mk.I Cooper S/JCW en de mk.II.. ? ik zit toch ook aan 10 liter hoor

Comment

• Volgens mij zuipt de MK1 méér dan 10 liter hoor.

Comment

Working...
                                          X