Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
    Die Hartge velgen vind ik ook zeer knap! Eén van de weinige auto's die een 4-spaakdesign kan verdragen...
    True!
    nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Op naar de 50.000!

Die sticker

Is't zo erg?

Comment

• Iemand fotos van een Pepper White op Challenge velgen?

Comment

• Dikke ketel..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
            Die sticker

Is't zo erg?
            ik houd het zo goed mogelijk in de gaten.. ik heb het zo'n 1500 km geleden helemaal opgevuld tot max. peil en nu staat het op iets minder dan 1/3.. wel goed doorgegeven, is enorm gevoelig daaraan..

volgens de dealer is het blokje kerngezond bijna 50.000 km zonder mechanisch mankement

Comment

• Idd knappe MINI, die witte.

Comment

ik houd het zo goed mogelijk in de gaten.. ik heb het zo'n 1500 km geleden helemaal opgevuld tot max. peil en nu staat het op iets minder dan 1/3.. wel goed doorgegeven, is enorm gevoelig daaraan..

volgens de dealer is het blokje kerngezond bijna 50.000 km zonder mechanisch mankement
                Mor allez gast

Bij mijne Cayman 1 keer moeten bijvullen na 15.000km.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Mor allez gast

Straks es checken op de mijne ... staat ondertussen ook al iets meer dan 4000 km op
                  So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Mor allez gast

dat verschilt van auto tot auto é.. de 335i verbruikt ook quasi niks.. op kleine 20.000 km nog nooit bijgevuld en stond nog op iets onder het maximum.

E39 M5 aan de andere kant..

Comment

Welke olie gebruik je?
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                        Dikke ketel..

Vetheid

Die striping is vel super, maar zou die in mat zwart durven doen.
                        En ook de bestickering in mat zwart ...

Wa vind je van deze ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                          Welke olie gebruik je?
                          Wat BMW voorschrijft; zijnde LL04 SAE 5W30.. alleen Wintershall of Castrol (gebruik ik door elkaar)

335i gebruikt dezelfde olie trouwens.
                          Last edited by ; 05/03/2010, 14:42.

Comment

• Kans is groot dat hij geen olie meer verbruikt met 10w40 ofzo.

Comment

Kans is groot dat hij geen olie meer verbruikt met 10w40 ofzo.
                              biedt dat genoeg bescherming? ik heb eens gelezen dat de olie niet te dik mag zijn omdat anders de smering van de turbo in het gedrang komt?

Comment

• Mja, dat zou je eens moeten achterhalen op mini forums

Meestal heb je met dikkere olie minder olieverbruik.
                                Andersom kan natuurlijk ook, dat je met dunnere olie minder olieverbruik hebt, beetje trial and error.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                  Vetheid

Die striping is vel super, maar zou die in mat zwart durven doen.
                                  En ook de bestickering in mat zwart ...

Wa vind je van deze ?

Die velgen zijn knap, maar o zo opzichtig. Multispaaks zijn dan een stuk mooier, klassieker, minder agressief mss.

Comment

Mja, dat zou je eens moeten achterhalen op mini forums

Meestal heb je met dikkere olie minder olieverbruik.
                                    Andersom kan natuurlijk ook, dat je met dunnere olie minder olieverbruik hebt, beetje trial and error.
                                    uhu

Comment

biedt dat genoeg bescherming? ik heb eens gelezen dat de olie niet te dik mag zijn omdat anders de smering van de turbo in het gedrang komt?
                                      Opletten, want met 10w40 zit je met semi-synthetische olie. 5w30 is vol synthetisch. Turbo's zijn inderdaad gevoelige dingen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                        Opletten, want met 10w40 zit je met semi-synthetische olie. 5w30 is vol synthetisch. Turbo's zijn inderdaad gevoelige dingen...
                                        ik heb net 2 bussen Castrol EDGE 5W30 gekocht als reserve.. goeie olie

Comment

ik heb net 2 bussen Castrol EDGE 5W30 gekocht als reserve.. goeie olie
                                          Verkeerde merk .

Comment

Working...
                                          X