Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Banden voor auto's, bedrijfswagens en motorfietsen, tegen zeer lage prijzen. Plaats nu uw bestelling, comfortabel vanuit thuis, en hebt uw banden aan u snel geleverd, voor bestellingen vanaf 2 of meer banden, kosteloos bij autobandenmarkt.be
Wij zijn tweedejaarsstudenten aan de Katho te Kortrijk, departement Hantal in de richting Business Management & Entrepreneurship. Voor ons jaarwerk marktanalyse en - prognose moeten we een marktonderzoek doen. Ons onderzoeksdoel is imago van de MINI schetsen en zo een aantal hypotheses te analyseren.
Daarvoor hadden wij u graag gevraagd om enkele vraagjes te beantwoorden. Indien u graag zou willen meewerken aan onze enquête, mag u ons steeds een mail sturen naar 1003222925@student.katho.be Wij sturen u de enquête toe per mail dan, u beantwoord deze en u stuurt ons ze gewoon terug.
Ik hoop alvast dat een aantal mensen zouden willen meewerken, want dat zou ons veel helpen.
Met vriendelijke groeten
De tweedejaarsstudenten van Hantel te Kortrijk
Oorspronkelijk geplaatst door Student Hantel KortrijkBekijk Berichten
Beste mensen van het MINI lovers.
Wij zijn tweedejaarsstudenten aan de Katho te Kortrijk, departement Hantal in de richting Business Management & Entrepreneurship. Voor ons jaarwerk marktanalyse en - prognose moeten we een marktonderzoek doen. Ons onderzoeksdoel is imago van de MINI schetsen en zo een aantal hypotheses te analyseren.
Daarvoor hadden wij u graag gevraagd om enkele vraagjes te beantwoorden. Indien u graag zou willen meewerken aan onze enquête, mag u ons steeds een mail sturen naar 1003222925@student.katho.be Wij sturen u de enquête toe per mail dan, u beantwoord deze en u stuurt ons ze gewoon terug.
Ik hoop alvast dat een aantal mensen zouden willen meewerken, want dat zou ons veel helpen.
Met vriendelijke groeten
-4 nieuwe banden ; Pirelli P Zero Nero 205/45 R 17
-rechten van rechtervoorvelg (gelukkig aan de binnenzijde zodat mijn lak niet beschadigd wordt)
-uitgebreide uitlijning
Ben eens benieuwd hoe mijn wagen dan zal rijden, hopelijk een voelbaar verschil met het huidige rijniveau !
Oorspronkelijk geplaatst door Student Hantel KortrijkBekijk Berichten
Beste mensen van het MINI lovers.
Met vriendelijke groeten
Effe parking van KULAK bezoeken, imago van MINI zal snel duidelijk zijn
Comment