Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
    20 - 25 is wel al veel !

Ik zou eerder zeggen 10 tot 15 is veilig ...
    ni zeveren

op mijne 350Z zat 15 vanvoor en 25 vanachter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      ni zeveren

op mijne 350Z zat 15 vanvoor en 25 vanachter
      op mijn A5 zit 1,5 vooraan en 2,5 achteraan
      ondertussen al 50.000 km en 2 trackdays ermee gedaan en geen enkel probleem
      So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Dat hangt allemaal af van auto tot auto hé. Op een A5 is 15 en 25mm blijkbaar nog perfect veilig, maar steek dat op een 205 GTI en je bent dood.

Comment

• Comment

• Wat is de sportiefste (legale) band die ik op mijn MINI kan leggen ?

Maat : 205/55 R17 (crown spoke)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
              Wat is de sportiefste (legale) band die ik op mijn MINI kan leggen ?

Maat : 205/55 R17 (crown spoke)
              Banden voor auto's, bedrijfswagens en motorfietsen, tegen zeer lage prijzen. Plaats nu uw bestelling, comfortabel vanuit thuis, en hebt uw banden aan u snel geleverd, voor bestellingen vanaf 2 of meer banden, kosteloos bij autobandenmarkt.be

Comment

• Iemand ervaring met de Toyo Proxes 4 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                  Maat : 205/55 R17
                  Ben je daar zeker van?

Comment

• Neen

205/45 R17

Comment

• daarnet bij Romein Aalst:

Wat een beest(je)

Comment

• Knap!

Behalve de JCW-addenda is dat precies de mijne

Comment

• Beste mensen van het MINI lovers.

Wij zijn tweedejaarsstudenten aan de Katho te Kortrijk, departement Hantal in de richting Business Management & Entrepreneurship. Voor ons jaarwerk marktanalyse en - prognose moeten we een marktonderzoek doen. Ons onderzoeksdoel is imago van de MINI schetsen en zo een aantal hypotheses te analyseren.

Daarvoor hadden wij u graag gevraagd om enkele vraagjes te beantwoorden. Indien u graag zou willen meewerken aan onze enquête, mag u ons steeds een mail sturen naar 1003222925@student.katho.be Wij sturen u de enquête toe per mail dan, u beantwoord deze en u stuurt ons ze gewoon terug.

Ik hoop alvast dat een aantal mensen zouden willen meewerken, want dat zou ons veel helpen.

Met vriendelijke groeten
                          De tweedejaarsstudenten van Hantel te Kortrijk

Comment

• Is er iemand die foto's heeft van een Clubman in racing green of hot chocolate/silver??
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              Dikke ketel..

Toen de Mini uitkwam dacht ik dit kan nooit meer verbeterd worden, maar ze worden gewoon geiler en geiler met de jaren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Student Hantel Kortrijk Bekijk Berichten
                                Beste mensen van het MINI lovers.

Wij zijn tweedejaarsstudenten aan de Katho te Kortrijk, departement Hantal in de richting Business Management & Entrepreneurship. Voor ons jaarwerk marktanalyse en - prognose moeten we een marktonderzoek doen. Ons onderzoeksdoel is imago van de MINI schetsen en zo een aantal hypotheses te analyseren.

Daarvoor hadden wij u graag gevraagd om enkele vraagjes te beantwoorden. Indien u graag zou willen meewerken aan onze enquête, mag u ons steeds een mail sturen naar 1003222925@student.katho.be Wij sturen u de enquête toe per mail dan, u beantwoord deze en u stuurt ons ze gewoon terug.

Ik hoop alvast dat een aantal mensen zouden willen meewerken, want dat zou ons veel helpen.

Met vriendelijke groeten
                                strijk
                                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

Comment

• Mooi MINIke.

Comment

• Ik vind hem iets te black black en meer winterset look met zo'n zwarte velgen.

Zo'n MINIke moet/mag wat meer speels zijn(ook in kleuren)

Comment

• Net besteld bij banden de Condé te Hasselt :

-4 nieuwe banden ; Pirelli P Zero Nero 205/45 R 17
                                        -rechten van rechtervoorvelg (gelukkig aan de binnenzijde zodat mijn lak niet beschadigd wordt)
                                        -uitgebreide uitlijning

Ben eens benieuwd hoe mijn wagen dan zal rijden, hopelijk een voelbaar verschil met het huidige rijniveau !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Student Hantel Kortrijk Bekijk Berichten
                                          Beste mensen van het MINI lovers.

Met vriendelijke groeten
                                          Effe parking van KULAK bezoeken, imago van MINI zal snel duidelijk zijn

Comment

Working...
                                          X