Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenGisteren zo'n Mini John Cooper Works World Championship 50 Edition gezien bij Van Avondt te Leuven. Wát een knappe mini!
Man man man, wat een vette mini
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHier in Oudenaarde stond er ook eentje. Net verkocht.
Man man man, wat een vette mini
(damn; 'k herinner me iets van 'diezel')
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten'k hoop dat die verkocht is om als vervangwagen te dienen
(damn; 'k herinner me iets van 'diezel')
Ik denk ook dat ik een pallet voorbandjes zou mogen bestellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenJa, ik denk dat ik dan ook wel veel meer klanten zou hebben !
Ik denk ook dat ik een pallet voorbandjes zou mogen bestellen
Anders kon ik hem gebruiken als demo. I wish
Comment
-
Valt de start/stop functie volledig uit te schakelen op één of andere manier buiten de knop?
Net wat rond gaan toeren (klein 40km) dus motor is zeker op temperatuur, buitentemperatuur 9+ graden en toch valt de motor niet stil als ik hem in neutraal zet en de koppeling los laat.
Niet dat ik die functie gebruik maar het hoort wel te werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenValt de start/stop functie volledig uit te schakelen op één of andere manier buiten de knop?
Net wat rond gaan toeren (klein 40km) dus motor is zeker op temperatuur, buitentemperatuur 9+ graden en toch valt de motor niet stil als ik hem in neutraal zet en de koppeling los laat.
Niet dat ik die functie gebruik maar het hoort wel te werken.
het is het eerste wat ik uitzet wanneer ik hem start
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenauto start/stop werkt met een hele reeks parameters, niet alleen die jij opsomt
het is het eerste wat ik uitzet wanneer ik hem start
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten"It looks like a banana"
Said the man in the grey suit in the grey car in the grey interior.
Waarop ik even een matzwarte met zwarte wielen post...
Wielen lijken 17"? Met Toyo 888 lijkt het. Staat in ieder geval super.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIemand fotos van die blauwe mini aan de ring afgelopen weekend?
Comment
Comment