Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wie geïnteresseerd is in de (race)geschiedenis van de originele Austin/Rover Mini Cooper S; ik heb er een stukje over geschreven (incl. beeldmateriaal):

Comment

• Daarstraks in een rondrit van de Miniacs terechtgekomen, in Westerlo. Heb me uit nieuwsgierigheid even in hun zog gezet; was een bollekepijlroute, en ze moesten vaak rechtsomkeer maken

Zat ook een GP bij
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• MINI Cooper S Diesel krijgt 143 pk, is dat genoeg?
        Al ruim een jaar schrijven, dromen en speculeren we over een krachtigere diesel voor de MINI Cooper en nu lijkt het erop dat de specs van deze oliegestookte Cooper S eindelijk boven zijn komen drijven. Mensen die hoopten op het 2.0 TwinTurbo blok met 204 pk uit de 123d moet ik helaas teleurstellen.

De Cooper S Diesel zal namelijk (net als zijn zwakkere broertjes) een 1.6 liter grote versie van het BMW N47 dieselblok onder de motorkap krijgen. In de Cooper S Diesel zal dit blokje volgens bigblogg.info een niet onaardige 143 pk en 300 Nm leveren.
        En nog even een opfrisser voor de mensen die het niet (meer) weten, sinds de afgelopen facelift van de Cooper, Clubman en Cabrio is MINI gestopt met het gebruiken van het 1.6 HDI dieselblok dat ontwikkeld was door Peugeot/Citroen. Dat blok is namelijk vervangen door een zelf ontwikkeld 1.6 liter dieselblok dat gebaseerd is op de 2.0 grote dieselmotor (N47) die te vinden is in de diverse BMW modellen.
        In Parijs verwachten we meer informatie over deze potente MINI te ontvangen, stay tuned!
        Bron: www.autoblog.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
          Daarstraks in een rondrit van de Miniacs terechtgekomen, in Westerlo. Heb me uit nieuwsgierigheid even in hun zog gezet; was een bollekepijlroute, en ze moesten vaak rechtsomkeer maken

Zat ook een GP bij
          Daar was ik ook bij met onze rode Cooper, en idd, het roadboek kon wel iets beter gemaakt zijn, de km's klopte soms niet en dan is het niet simpel.

Comment

• Vorige vrijdag op parking KHBO Brugge, Mini diesel, VVY-... Iemand een idee? Is iemand van hier dacht ik

Comment

• Comment

• Comment

• Is dat een speciaal dak wat daarop zit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scaglietti Bekijk Berichten
                    Is dat een speciaal dak wat daarop zit?
                    Op wat heb je het? Dat matzwarte dak?

Zo ja, neen is gewoon gewrapped waarschijnlijk.

Comment

• Maandag William Blake zijn Mini gezien en woensdag een JCW in Gent zien staan, iemand van hier ook (stickernummerplaat vooraan, rood met zwart)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                        Maandag William Blake zijn Mini gezien en woensdag een JCW in Gent zien staan, iemand van hier ook (stickernummerplaat vooraan, rood met zwart)?
                        waar heb je mij gezien?

rode JCW zal wrs WoKe zijn, zie hem regelmatig in Gent (gisterenavond laat nog trouwens, bij de Kinepolis)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          waar heb je mij gezien?

rode JCW zal wrs WoKe zijn, zie hem regelmatig in Gent (gisterenavond laat nog trouwens, bij de Kinepolis)
                          Er rijdt nog zeker één rond in het Gentse, van een vrij jonge gast. Ik ben die al een paar keer tegengekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                            Er rijdt nog zeker één rond in het Gentse, van een vrij jonge gast. Ik ben die al een paar keer tegengekomen.
                            ja, een rode zonder JCW bumper enzo zeker?

Comment

waar heb je mij gezien?

Stond 2 plaatsen naast u geparkeerd (om half 8 al, toen de parking nog vrij leeg was) en heb u int school nog eens zien lopen

En zal idd WoKe geweest zijn.

Comment

ja, een rode zonder JCW bumper enzo zeker?
                                Nope, met JCW-bumpers.

Comment

• Er rijdt nog een rode JCW rond - met een dokterskruis op het raam.

Comment

• zit met de gedachte om nog eens een mini aan te schaffen.

had er eentje gevonden van bj 2003 met + - 60 000 km's.

waar moet ik vooral op letten als ik de auto ga inspecteren, want deze staat in duitsland...

Comment

• Net met een 'nieuwe' MINI One D gereden, met de gloednieuwe BMW motor. Zeer aangenaam verrast eigenlijk! Volgens dat die motor slechts 90 pk heeft, ging dat toch meer dan behoorlijk vlot. Ook soepele boite en uiteraard nog altijd een sublieme wegligging. Blijft zalig om met een MINI rally-style te gaan rijden!

De handrem werkt ook nog altijd even goed...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                        Net met een 'nieuwe' MINI One D gereden, met de gloednieuwe BMW motor. Zeer aangenaam verrast eigenlijk! Volgens dat die motor slechts 90 pk heeft, ging dat toch meer dan behoorlijk vlot. Ook soepele boite en uiteraard nog altijd een sublieme wegligging. Blijft zalig om met een MINI rally-style te gaan rijden!

De handrem werkt ook nog altijd even goed...
                                        Mijn vriendin zal content zijn

De oude PSA motor was anders ook best een leuk dieseltje TBH.

Comment

Mijn vriendin zal content zijn

De oude PSA motor was anders ook best een leuk dieseltje TBH.
                                          Die oude heeft toch wel zijn kuren, de nieuwe heb ik jammer genoeg nog niet ervaren.

Comment

Working...
                                          X