Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
    Veel leuker idee dan de Countryman!
    Kunnen ze van die scooter ook een WRC maken misschien?

Comment

• Hopelijk komen die scooters in matching colours met de auto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
        Hopelijk komen die scooters in matching colours met de auto's.
        wit met zwart dak?
        wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
          Heeft er iemand ervaring met de 1.4i motor die in de One (R56) ligt? Dus rij-ervaring, eventuele problemen, ...?
          Traag.

Comment

• Comment

• +/- 60.000 km

Comment

• Is het nieuwe GPS-systeem in de FL harddrive-based of nog met DVD?

Comment

• Juist m'n eerste facelift in 't wild gespot. Gelukkig is er niet té veel veranderd aan het exterieur. Was denk ik een One naftje.

Comment

• De FL achterlichten zijn wel knap met die 'streepjes' er in.

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

trekt op de botten.
                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Stond stukken beter met spacers wb...

mcs clubman

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk Berichten
                          Stond stukken beter met spacers wb...
                          I know..

Comment

• mcs clubman

Comment

• Staat echt dik met die velgen!

Ik wil eigenlijk ook terug naar 17 inch, 18 inch is echt keihard.

Heb je uw standlichtjes gemod?

Comment

• Wat een prachtige Clubman mini-aholic! Gewoon perfect van rijhoogte en breedte.

Ik heb ook nog een tijdje met die velgen in m'n hoofd gezeten, zeer stijlvol.

Welke verlaging staat daaronder?

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                Staat echt dik met die velgen!

Ik wil eigenlijk ook terug naar 17 inch, 18 inch is echt keihard.
                                En ook nog de runflats elimineren, anders ga je niet echt een groot verschil voelen vrees ik.

Comment

• Volgens mijn bandenboer gaat het bijna niks uitmaken op mijn velgen/ophanging..

Comment

• Thanks, standlichten zijn led'jes van pilot en verlaging is kw v1.

@ wb, gewone banden zou al heel wat uitmaken, zachter en minder spoorgevoelig. Waarom heb je, je spacers ervan gehaald?

mcs clubman

Comment

• Omdat de MINI buiten gaat. Spacers verkopen goed, de auto wat minder

Nog een filmpje met allemaal dikke MINI's:

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk Berichten
                                        Thanks, standlichten zijn led'jes van pilot en verlaging is kw v1.

@ wb, gewone banden zou al heel wat uitmaken, zachter en minder spoorgevoelig. Waarom heb je, je spacers ervan gehaald?
                                        Waar heb je die ledjes gehaald?

Comment

• geeft dat geen foutmelding? kheb daar vroeger ook nog voor gekeken

Comment

Working...
                                          X