Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
    Dak lekt een beetje ? Hier staat ook altijd eentje met zeil over
    Engelse prul he, het was die dag dan ook slecht weer enzo

Maat van me heeft zo eentje, niet echt mijn ding eigenlijk..
    Is eens iets anders

De eigenaar hiervan zijn daily (+trailer) toevallig niet gezien ?
    Neen, maar ge maakt mij nieuwsgierig
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Kben niet zeker of hij het is, maar ik ben nog naar Zolder geweest met een kennis met een 745iL met trailer en een Alfa erop en daar was enen met zo'n Mini die een XJR als trekker had. Nog een paar sprintjes zitten trekken in het terugrijden, das niet normaal hoe snel die zijn met al dat gewicht achter

Maar zoals ik zeg ben ik niet 100procent zeker of het die is

Comment

• Zelf verzamel ik echt alles van MINI. Van posters tot speelgoedauto's ... als er me iemand kan helpen, heel hard welkom.

Comment

• Echt zalige Mini's !

Comment

• http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=182323242&asrc=fa

Mijn toekomstig schoonbroer is naar deze gaan kijken vandaag. Ik heb hem overtuigd om voor zoiets in de aard te gaan. Hij zei eerst iets over diesels

Het verbruik wil hij erbij nemen, veel km's doet hij toch niet.

Wat denken jullie van die MINI, buiten die houtinleg dan?

Comment

• verschiet er van dat die niet meer geld meer gaan.
              bij de oude mini had je ook volledige dashboards uit hout, dus echt storen doet me dat niet. past een beetje in de tijdsgeest. nadien kan hij nog altijd wijzigen naar carbon.
              wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=182323242&asrc=fa

Mijn toekomstig schoonbroer is naar deze gaan kijken vandaag. Ik heb hem overtuigd om voor zoiets in de aard te gaan. Hij zei eerst iets over diesels

Het verbruik wil hij erbij nemen, veel km's doet hij toch niet.

Wat denken jullie van die MINI, buiten die houtinleg dan?
                Propere MINI al zou ik zeker voor de facelift gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Propere MINI al zou ik zeker voor de facelift gaan.
                  Inderdaad, ik vind de R50 er t.o.v. de R56 oud uitzien ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                    Inderdaad, ik vind de R50 er t.o.v. de R56 oud uitzien ...
                    R50: Mk.I Cooper/One
                    R56: Mk.II

Ik bedoel de facelift van de R53 (Mk.I Cooper S/JCW)

Comment

R50: Mk.I Cooper/One
                      R56: Mk.II

Ik bedoel de facelift van de R53 (Mk.I Cooper S/JCW)
                      Edit* : Nu snap ik je post, sorry

Comment

• + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Ziezo, eindelijk onze MINI terug

Na anderhalve week Opel Astra 1.4 benzine voelt een MINI toch 'speciaal' aan. Je stapt in, zit laag, vreemde dashboard, verticale voorruit en dat kleine stuurtje maken het toch allemaal wat toffer.

Soit, rijden maar.. 't ding had maar 6.5 km afgelegd sinds de takeling dus ik vermoed dat de motorolie nog niet volledig opgewarmd is geweest, hoogstens het water. Rustig vertrokken en meteen valt mij op hoe zwaar het stuur is, hoe hard de ophanging, hoe kort de koppeling en boite en het relatief slechte zicht rondom
                          Ongelofelijk hoe snel een nieuwe auto went, in dit geval de Astra.

Na zo'n 30 rustige km's ben ik wat meer beginnen gassen en echt waar.. ik ben maar tot 4500 rpm geweest en hij voelt echt een pak sneller en directer aan als voorheen. Echt vreemd. Misschien is het de deceptie van de Astra die deze zo snel doet aanvoelen, dat kan ook Loopt mooi rustig en zuiver. Knalt en rochelt er flink op los, echt zalig, want dat had ik echt gemist.

Nieuwe cilinderkop met alles erop en eraan zal waarschijnlijk ook rustig ingereden moeten worden, daarom dat ik de redline nog niet snel zal opzoeken. Ik ben eens benieuwd naar het olieverbruik. Hopelijk is het nu verdwenen. Het 60.000 km onderhoud hebben ze hem ineens ook gegeven vermoed ik (onderhoudsboekje gecheckt, geen vermelding..) want de BC geeft aan dat ik pas binnen 29.000 km op onderhoud moet, dit was 9.000 toen hij in panne viel.

Hopelijk vanaf nu zonder zorgen..

Comment

• Ik zit trouwens met de gedachte te spelen om mijn huidige JCW R105 velgen te verkopen/ruilen voor 17 inch velgen. 'k Wil terug een béétje meer comfort en kwestie van eens af te wisselen.

Velgen zijn recht, de laatste keer toch dat ze gecheckt zijn geweest. (zo'n 8-9 maand geleden) Hier en daar lichte borduurschade, maar quasi onzichtbaar. Voor de rest zouden ze eens grondig gepoetst moeten worden. Alle banden zijn goed tot quasi nieuw.

Effe laten bezinken..

Comment

• Wat zou je er voor willen?

Comment

• Hebben jullie het soms ook dat de start-stop (in mijn geval op een R56 Cooper S) bij het stoppen de motor niet stillegt, maar een kort gasstootje geeft? Gebeurt regelmatig bij het voorwaarts inparkeren, maw na traag in eerste gereden te hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                  Wat zou je er voor willen?
                                  900-1000 euro of is dat veel te hoog?

Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk Berichten
                                  Hebben jullie het soms ook dat de start-stop (in mijn geval op een R56 Cooper S) bij het stoppen de motor niet stillegt, maar een kort gasstootje geeft? Gebeurt regelmatig bij het voorwaarts inparkeren, maw na traag in eerste gereden te hebben.
                                  tip: leg die start-stop zever af vanaf je hem start.. ik geloof echt niet in dat systeem.

Comment

• Blijven toch wel

Comment

Blijven toch wel

Ringsticker hangt daar echt wel knap op een Mini!
                                      Ik had er nog niet op gelet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
                                        Ringsticker hangt daar echt wel knap op een Mini!
                                        Ik had er nog niet op gelet.
                                        Is er al lang af.

Stond wel dik idd

Comment

• Blijven knappe velgen! (wel enkel op een Clubman)

Comment

Working...
                                          X