Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Blijven toch wel

Doe ze niet weg! Je gaat er spijt van krijgen.
    Je hebt nog altijd een van de knapste clubman's die ik ken

Comment

• Hmm ja.. al vond ik toch dat de auto beter reed op 17 inch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
        Blijven knappe velgen! (wel enkel op een Clubman)
        Bwaa, bij mij op de unief heeft iemand ne zwarte Cooper met die velgen, staat ook heel knap

Comment

• 17" is het knapste op een Mini imho, 18" vind ik net iets te groot.
          Ik wil nog altijd JCW R112's, als ik nu op mijn huidige Crow Spokes winterbanden laat leggen en volgend jaar R112's koop kan ik mijn huidige zomerbanden gebruiken.

Comment

• R112 zijn ook mijn favorieten, zilver of zwart maakt niet uit. Nu nog iemand vinden die wil ruilen.

Comment

R112 zijn ook mijn favorieten, zilver of zwart maakt niet uit. Nu nog iemand vinden die wil ruilen.
              ====>

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
              Wat zou je er voor willen?

Comment

• Comment

• Ik ben van plan om strepen op mijn mini'ke te plaatsen, maar heb er geen idee van hoeveel verschillende manieren van strepen er bestaan, kan ik deze ergens vinden?

Comment

• Op de site van MINI zelf kan je alles vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten

http://autoforum.be/showthread.php?t=41683

Comment

• R112 is super als je ze frontaal ziet, maar in driekwart mist die velg diepte vind ik...

Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                        Echt zalige Mini's !

Is dat niet bij B.V.D. thuis?
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caro89 Bekijk Berichten
                          Ik ben van plan om strepen op mijn mini'ke te plaatsen, maar heb er geen idee van hoeveel verschillende manieren van strepen er bestaan, kan ik deze ergens vinden?
                          Ja dat kan je wel ergens vinden denk ik zo die strepen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk Berichten
                            Ik zie wel liever blinkend zwart, dan komt het dak mooi tot uiting, wel moeilijker om proper te krijgen en houden.

Binnenkort is winterbanden bestellen, Bridgestone Blizzard is de OEM RFT winterband voor 17" dacht. Ik hou mijn hard vast van de kosten, ma bon op 5 jaar gezien valt het wel mee. Meer dan 1 set verslijten doe ik toch niet, daarvoor doe ik te weinig km's (gelukkig ).

Comment

• ik rijd gewoon op zomerbanden verder

sperdiff en manuele bak kom je al ver

ik ben nog steeds op zoek naar 17 inch velgen, had bijna een ruil met Pace spokes maar uiteindelijk toch afgesprongen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                Ik zie wel liever blinkend zwart, dan komt het dak mooi tot uiting, wel moeilijker om proper te krijgen en houden.

Binnenkort is winterbanden bestellen, Bridgestone Blizzard is de OEM RFT winterband voor 17" dacht. Ik hou mijn hard vast van de kosten, ma bon op 5 jaar gezien valt het wel mee. Meer dan 1 set verslijten doe ik toch niet, daarvoor doe ik te weinig km's (gelukkig ).
                                Ga je die bij MINI bestellen?

Je mag hier (of via PM) altijd laten weten wat de prijs was. Ben zelf nog aan't twijfelen of ik winterbanden zou laten steken - en if so, of ik ze dan op mijn R112's laat zetten of op andere velgen (die ik dan ook wel nog moet kopen)

Comment

ik rijd gewoon op zomerbanden verder

sperdiff en manuele bak kom je al ver

ik ben nog steeds op zoek naar 17 inch velgen, had bijna een ruil met Pace spokes maar uiteindelijk toch afgesprongen
                                  De Dunlops die er nu onder zitten zijn echt niet geschikt voor deze weersomstandigheden, nat + vettig + koud = doorspinnende wielen zelfs bij halfgas.

+ het geeft mij een excuus om R112's te kopen volgend jaar, wat moet ik anders mij die zomerbanden doen.

Oorspronkelijk geplaatst door Carmeleon Bekijk Berichten
                                  Ga je die bij MINI bestellen?

Je mag hier (of via PM) altijd laten weten wat de prijs was. Ben zelf nog aan't twijfelen of ik winterbanden zou laten steken - en if so, of ik ze dan op mijn R112's laat zetten of op andere velgen (die ik dan ook wel nog moet kopen)
                                  Ik ga deze week een offerte vragen, ik laat je dan wel iets weten.

Comment

• De rekening voor de MINI is binnengekomen. 355 euro. Valt dus nog relatief gezien goed mee.

Bedankt BMW/MINI Verstraeten en BMW Belux.

De olie en oliefilter zijn ineens ook vervangen, mooi op (mijn) schema. (om de 20.000 km)

Vreemd wel dat ze de luchtfilter zo laten. Zit een K&N panel filter in, al zo'n 40.000 km denk ik. Hoeft dat niet vervangen te worden?

Comment

• K&N in principe niet zeggen ze.

Comment

• eens uitkloppen en terug inolie-en
                                        wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          K&N in principe niet zeggen ze.
                                          Ik bedoelde eigenlijk om de hoeveel tijd (km)?

Comment

Working...
                                          X