Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nice! Maagdelijk wit!
    2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
    2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
    2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
    1999 Volvo V70 classic 2.5d
    1967 Volvo 123 GT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk Berichten
      Nice! Maagdelijk wit!

Comment

• Komt nog reclame van het bedrijf op Ontwerp staat nog niet vast, maar er zit sowieso een blauwe kleur in vermoed ik.

Comment

• Ineens dak, spiegels en velgen mee wrappen.

Comment

• Zou de komende Cooper S D ook 90% aftrekbaar zijn voor bedrijven?

Comment

• Heeft er toevallig iemand het moke-artikel dat in de vorige autogids stond (of die daarvoor) ? Ik werd er pas op gewezen toen deze alweer uit de handel was, mocht iemand een scan kunnen doormailen zou dat super zijn. vanreusel.bartXgmail.com maar dan een @ ipv de X uiteraard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racing Green Bekijk Berichten
                Heeft er toevallig iemand het moke-artikel dat in de vorige autogids stond (of die daarvoor) ? Ik werd er pas op gewezen toen deze alweer uit de handel was, mocht iemand een scan kunnen doormailen zou dat super zijn. vanreusel.bartXgmail.com maar dan een @ ipv de X uiteraard
                Kan je normaal gezien (binnenkort) nabestellen in pdf voor 2 euro, als ik me niet vergis.

Comment

• Ik vind dit echt een van de mooiste mini's die ik gezien heb

Comment

• Die wielen zouden nog mooi staan onder de mijne denk ik.

Voor een JCW vind ik ze een maatje te klein.

Comment

• Die liggen ook onder de Wax-it Mini en van formaat is 17 echt perfect in mijn ogen. Zeker incl verlaging. Met die JCW ophanging er dan nog es bij moet het echt niet nog harder

Comment

• Mooie Mini, jammer van de stickers op de spiegels wel.

Comment

• Een MINI rijdt ook het beste op 17 inch imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                            Ik vind dit echt een van de mooiste mini's die ik gezien heb

Stickers, reflectoren en diffusor eraf en hij is perfect! Die velgen vind ik echt zalig onder een Mini!
                            Nog ne mooie van bij mij op de unief:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              Een MINI rijdt ook het beste op 17 inch imo.
                              Liggen uw pace spokes er al op?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                Liggen uw pace spokes er al op?
                                Al een paar weken

Foto's staan hier in het topic ergens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                                  Stickers, reflectoren en diffusor eraf en hij is perfect! Die velgen vind ik echt zalig onder een Mini!
                                  Nog ne mooie van bij mij op de unief:
                                  Deze staat daar inderdaad bijna dagelijks. Iets verderop tussen de UHasselt en de XIOS staat er de laatste tijd ook nogal dikwijls een gele Cooper S. Gewaagd, maar m.i. beter als de zoveelste grijze, zwarte of witte MINI.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    Al een paar weken

Foto's staan hier in het topic ergens.
                                    Moet het gemist hebben.

Staat zeer knap in ieder geval!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                      Ik vind dit echt een van de mooiste mini's die ik gezien heb

coole pics en idd nice

Comment

• Is er eigenlijk sprake van dit jaar of naar volgend jaar toe een MINI-meeting te doen?
                                        Ik veronderstel dat er wel enkelen naar IMM in Zwitserland in juni gaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                          De Dunlops die er nu onder zitten zijn echt niet geschikt voor deze weersomstandigheden, nat + vettig + koud = doorspinnende wielen zelfs bij halfgas.
                                          .
                                          Ik heb mijn winterbanden ook net geplaatst, met zomerbanden is niet meer deftig te rijden vind ik, en ik heb ook een sper. Tot in 4de versnelling gaat het dsc lampje zelfs branden als je wat doorgast....

Comment

Working...
                                          X