Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jean Bekijk Berichten
    Ik heb mijn winterbanden ook net geplaatst, met zomerbanden is niet meer deftig te rijden vind ik, en ik heb ook een sper. Tot in 4de versnelling gaat het dsc lampje zelfs branden als je wat doorgast....
    Ahja, misschien dan toch nog niet zo een slecht idee geweest om winterbanden er direct te laten opzetten, aangezien ik binnenkort ook met een sper ga zitten

De One had een gewone ophanging maar de Bridgestone banden die erop lagen waren niet om over naar huis te schrijven vond ik persoonlijk, met gevolg weinig grip en met de maar 90pk dat erin zit was ik daarvan wel verschoten eerlijk gezegd.

Comment

Ik heb mijn winterbanden ook net geplaatst, met zomerbanden is niet meer deftig te rijden vind ik, en ik heb ook een sper. Tot in 4de versnelling gaat het dsc lampje zelfs branden als je wat doorgast....
      Uw combinatie banden - vermogen - FWD was zowieso niet echt ideaal voor deze omstandigheden he

Heb jij met je Nokians dan vol grip nu nog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Uw combinatie banden - vermogen - FWD was zowieso niet echt ideaal voor deze omstandigheden he

Heb jij met je Nokians dan vol grip nu nog?
        Nog niet getest! morgen vrije dag dus dan kan ik eens proberen!

Met meer als 200pk op de voorwielen krijg je wel elke band op elke ondergrond aan het spinnen denk ik......

Comment

• Vanaf het moment dat het nat ligt, slippen de zomerbanden van het minste dotje gas door. Je went er aan .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
            Vanaf het moment dat het nat ligt, slippen de zomerbanden van het minste dotje gas door. Je went er aan .
            ahja kzalt onthouden

Comment

Met meer als 200pk op de voorwielen krijg je wel elke band op elke ondergrond aan het spinnen denk ik......
              Zelfs ik kan mijn wielen doen spinnen nu

Comment

• Met een 190 is dat ook niet moeilijk .

Comment

• Waarom zijn er eigenlijk nogal veel Mini Cooper S R56 te vinden voor 16 - 17.000 ?

Is dat omdat er veel zijn met de problemen van William Blake zijn motor?

Iemand een idee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                    Waarom zijn er eigenlijk nogal veel Mini Cooper S R56 te vinden voor 16 - 17.000 ?

Iemand een idee

Is me ook al opgevallen

Comment

Quaife differential, en dat probleem is volledig opgelost... (wij hebben dit)
                      My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                        Waarom zijn er eigenlijk nogal veel Mini Cooper S R56 te vinden voor 16 - 17.000 ?

Iemand een idee
                        Is niet zo abnormaal toch? De R56 is er sinds begin 2007.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                          Is niet zo abnormaal toch? De R56 is er sinds begin 2007.
                          50% waardeverlies op 3 jaar is idd heel normaal...
                          My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• omdat de Cooper D zo goed verkoopt denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                              Quaife differential, en dat probleem is volledig opgelost... (wij hebben dit)

Daar ben ik inderdaad heel benieuwd naar.

Ik heb het standaard LSE af fabriek in mijn R53, zou dat quaife differential zoveel verschil maken?

Misschien mijn volgende mod dan....

Comment

• Ik wil een JCW

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Filmpje bewijst ook nog eens hoe stabiel zo'n MINI is, whatever de snelheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Filmpje bewijst ook nog eens hoe stabiel zo'n MINI is, whatever de snelheid.
                                    Feit

Comment

Filmpje bewijst ook nog eens hoe stabiel zo'n MINI is, whatever de snelheid.
                                      Euh, ... vraag dat eens aan Woke ...

Ik reed onlangs mee naar de ring en toen hebben we ook de 260 aangetikt ... daarna zijn we toch gezakt naar 210 -220 want eens erboven wordt de mini toch wel minder stabiel ...

Heeft volgens mij met de minder goeie stroomlijn en de korte wielbasis te maken.

Ik zat echt wel met een ei in mijn broek toen hij wou vmaxxen hoor !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                        Euh, ... vraag dat eens aan Woke ...

Ik reed onlangs mee naar de ring en toen hebben we ook de 260 aangetikt ... daarna zijn we toch gezakt naar 210 -220 want eens erboven wordt de mini toch wel minder stabiel ...

Heeft volgens mij met de minder goeie stroomlijn en de korte wielbasis te maken.

Ik zat echt wel met een ei in mijn broek toen hij wou vmaxxen hoor !
                                        Heb met de mijne al meermaals meer dan 215 gedaan (lichtjes bergaf weliswaar) en dat is totaal geen probleem, daarom dat ik veronderstel dat hij bij nog hogere snelheden ook zo stabiel blijft. Trouwens die gast in het filmpje zit rustig 250 te rijden met 1 hand.

De kwaliteit van de weg is ook wel van groot belang natuurlijk.

Comment

Heb met de mijne al meermaals meer dan 215 gedaan (lichtjes bergaf weliswaar) en dat is totaal geen probleem, daarom dat ik veronderstel dat hij bij nog hogere snelheden ook zo stabiel blijft. Trouwens die gast in het filmpje zit rustig 250 te rijden met 1 hand.

De kwaliteit van de weg is ook wel van groot belang natuurlijk.
                                          Ik heb met mijn Colt 180 gereden en dat is vrij stabiel. Ik veronderstel dat deze bij 280 ook wel stabiel zal zijn.

Comment

Working...
                                          X