Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenHeb met de mijne al meermaals meer dan 215 gedaan (lichtjes bergaf weliswaar) en dat is totaal geen probleem, daarom dat ik veronderstel dat hij bij nog hogere snelheden ook zo stabiel blijft. Trouwens die gast in het filmpje zit rustig 250 te rijden met 1 hand.
De kwaliteit van de weg is ook wel van groot belang natuurlijk.
Dingen liggen echt solide op de baan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenHeb met de mijne al meermaals meer dan 215 gedaan (lichtjes bergaf weliswaar) en dat is totaal geen probleem, daarom dat ik veronderstel dat hij bij nog hogere snelheden ook zo stabiel blijft. Trouwens die gast in het filmpje zit rustig 250 te rijden met 1 hand.
De kwaliteit van de weg is ook wel van groot belang natuurlijk.
De onze haalt ook 215 , en das geen enkel probleem, het is maar als je daarboven gaat dat het echt wel scary wordt !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten240 is ook geen probleem.
Dingen liggen echt solide op de baan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenWanneer werd de countryman gelanceerd in Belgie?
Comment
-
Mss een beetje off-topic maar sinds enkele dagen is die "schakelindicator" niet meer te zien op mijn toerenteller. Niet dat dit iets bruikbaar is, maar zou graag willen weten waar die naartoe is .
Ik heb in de handleiding eens gekeken en daar staat iets in over hoe je dit kan in- en uitschakelen, maar ik geraak niet in die menu die ik daarvoor nodig heb...
Ook heb ik nergens een aanduiding van de buitentemperatuur?
Iemand een idee?
Het gaat over de FL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenSchakelindicator kan je in en uitschakelen door wanneer je benzinelampje brandt, lang op de BC knop te duwen. Maar dan moet je eerst je tank leegrijden.
Comment
-
Zit daar eigenlijk een boordcomputer (gemiddelde snelheid, momentaan verbruik, gemiddeld verbruik, etc) standaard op?
Normaal moet je niet wachten tot uw tank leeg is hoor, gewoon scrollen naar 'x km tot lege tank (figuurtje)' en dan lang duwen op de knop. Ben toch 90% zeker.
Geldt ook voor de meeste BMW's met schakelindicator als ik mij niet vergis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenKan je ook start stop uitschakelen?
Alles is mogelijk, alleen mogen ze dat niet doen omwille van die milieuzever.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenZit daar eigenlijk een boordcomputer (gemiddelde snelheid, momentaan verbruik, gemiddeld verbruik, etc) standaard op?
Normaal moet je niet wachten tot uw tank leeg is hoor, gewoon scrollen naar 'x km tot lege tank (figuurtje)' en dan lang duwen op de knop. Ben toch 90% zeker.
Geldt ook voor de meeste BMW's met schakelindicator als ik mij niet vergis.
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenKan je ook start stop uitschakelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenEnkel als je de optie boordcomputer genomen hebt, die is niet standaard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenAh ok, wist ik niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDat wist ook niet, tot onze mini toekwam
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenMomenteel kan je er toch niet echt last van hebben hé, onder de 3° C werkt die toch niet.
Alles is mogelijk, alleen mogen ze dat niet doen omwille van die milieuzever.
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDoor de startstop schakelaar in te duwen?
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenOp een One moet je bijna alles in optie nemen, echt zot..
Comment
-
Boordcomputer kost 130 euro, btw ex.
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenBuiten manuele airco en wat cosmetische dingen aan het exterieur verschilde dat vroeger toch niet veel met de Cooper (D) dacht ik?
Ik erger mij aan de typisch Duitse prijzenpolitiek in combinatie met hun "premium" prijzen. Nadeel van een te populair wagentje zeker?
Comment
Comment