Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Ik heb met mijn Colt 180 gereden en dat is vrij stabiel. Ik veronderstel dat deze bij 280 ook wel stabiel zal zijn.
    Ik bewonder uw optimisme.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
      Heb met de mijne al meermaals meer dan 215 gedaan (lichtjes bergaf weliswaar) en dat is totaal geen probleem, daarom dat ik veronderstel dat hij bij nog hogere snelheden ook zo stabiel blijft. Trouwens die gast in het filmpje zit rustig 250 te rijden met 1 hand.

De kwaliteit van de weg is ook wel van groot belang natuurlijk.
      240 is ook geen probleem.

Dingen liggen echt solide op de baan.

Comment

Heb met de mijne al meermaals meer dan 215 gedaan (lichtjes bergaf weliswaar) en dat is totaal geen probleem, daarom dat ik veronderstel dat hij bij nog hogere snelheden ook zo stabiel blijft. Trouwens die gast in het filmpje zit rustig 250 te rijden met 1 hand.

De kwaliteit van de weg is ook wel van groot belang natuurlijk.
        Het was op exact hetzelfde stuk weg zelf

De onze haalt ook 215 , en das geen enkel probleem, het is maar als je daarboven gaat dat het echt wel scary wordt !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          240 is ook geen probleem.

Dingen liggen echt solide op de baan.
          Dankzij de stroomlijn, de rear diffusor, het spoilerpakket en de grote wielbasis zeker....

Comment

• Langere wielbasis van de Clubman maakt zeker en vast een verschil

Woke zijn ophanging is ook niet meer stock, misschien dat die nerveuzer op de baan ligt?

Comment

• Wanneer werd de countryman gelanceerd in Belgie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                Wanneer werd de countryman gelanceerd in Belgie?
                September 2010 was dat zeker?

Comment

• Mss een beetje off-topic maar sinds enkele dagen is die "schakelindicator" niet meer te zien op mijn toerenteller. Niet dat dit iets bruikbaar is, maar zou graag willen weten waar die naartoe is .

Ik heb in de handleiding eens gekeken en daar staat iets in over hoe je dit kan in- en uitschakelen, maar ik geraak niet in die menu die ik daarvoor nodig heb...

Ook heb ik nergens een aanduiding van de buitentemperatuur?

Iemand een idee?

Het gaat over de FL

Comment

• Schakelindicator kan je in en uitschakelen door wanneer je benzinelampje brandt, lang op de BC knop te duwen. Maar dan moet je eerst je tank leegrijden.

Temp komt toch standaard op je schermpje? Anders eenmaal kort op je BC knopje duwen.

Comment

• Ok, bedankt!

Buitentemperatuur dacht ik idd ook dat dit standaard erop zou staan.
                      Er staat echter enkel het totaal aantal kms en het aantal kms dat je kan resetten.

Hij geeft wel een waarschuwing als het vriest, maar een huidige temperatuur is niet te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                        Schakelindicator kan je in en uitschakelen door wanneer je benzinelampje brandt, lang op de BC knop te duwen. Maar dan moet je eerst je tank leegrijden.
                        Lol, je krijgt deze week mijn sleutel mee, dan moet je dat bij mij maar eens instellen

Comment

• Zit daar eigenlijk een boordcomputer (gemiddelde snelheid, momentaan verbruik, gemiddeld verbruik, etc) standaard op?

Normaal moet je niet wachten tot uw tank leeg is hoor, gewoon scrollen naar 'x km tot lege tank (figuurtje)' en dan lang duwen op de knop. Ben toch 90% zeker.

Geldt ook voor de meeste BMW's met schakelindicator als ik mij niet vergis.

Comment

• Kan je ook start stop uitschakelen?

Comment

Kan je ook start stop uitschakelen?
                              Momenteel kan je er toch niet echt last van hebben hé, onder de 3° C werkt die toch niet.

Alles is mogelijk, alleen mogen ze dat niet doen omwille van die milieuzever.

Comment

Zit daar eigenlijk een boordcomputer (gemiddelde snelheid, momentaan verbruik, gemiddeld verbruik, etc) standaard op?

Normaal moet je niet wachten tot uw tank leeg is hoor, gewoon scrollen naar 'x km tot lege tank (figuurtje)' en dan lang duwen op de knop. Ben toch 90% zeker.

Geldt ook voor de meeste BMW's met schakelindicator als ik mij niet vergis.
                                Enkel als je de optie boordcomputer genomen hebt, die is niet standaard.

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                Kan je ook start stop uitschakelen?
                                Door de startstop schakelaar in te duwen?

Comment

Enkel als je de optie boordcomputer genomen hebt, die is niet standaard.
                                  Ah ok, wist ik niet.

Comment

Ah ok, wist ik niet.
                                    Dat wist ook niet, tot onze mini toekwam

Comment

Dat wist ook niet, tot onze mini toekwam
                                      Op een One moet je bijna alles in optie nemen, echt zot..

Comment

Momenteel kan je er toch niet echt last van hebben hé, onder de 3° C werkt die toch niet.

Alles is mogelijk, alleen mogen ze dat niet doen omwille van die milieuzever.
                                        Handig. Tot het zonder je het weet eens 3,5 graden is.

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                        Door de startstop schakelaar in te duwen?
                                        Is een automatisme, maar toch nog een handeling te veel.

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        Op een One moet je bijna alles in optie nemen, echt zot..
                                        Buiten manuele airco en wat cosmetische dingen aan het exterieur verschilde dat vroeger toch niet veel met de Cooper (D) dacht ik?

Comment

• Boordcomputer kost 130 euro, btw ex.

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                          Buiten manuele airco en wat cosmetische dingen aan het exterieur verschilde dat vroeger toch niet veel met de Cooper (D) dacht ik?
                                          Als je deze toch wel essentiele opties op een One neemt schiet er nog slechts 1000 euro verschil over, voor een auto met betere looks en een hoger vermogen.

Ik erger mij aan de typisch Duitse prijzenpolitiek in combinatie met hun "premium" prijzen. Nadeel van een te populair wagentje zeker?

Comment

Working...
                                          X