Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door audironi
    .
    Das verwaarloosbaar vind ik trouwens een opgedreven motor mag iets verbruiken .
    De verhalen die ik hoorde kwamen meer uit op 1L alle 2000 en dat is wel veel.
    thanks voor de reply
    wel ja, nu dat de nieuwe cilinderkop erop zit is het zo 'laag'

maar ervoor was het toch minstens 1 liter per 2000 km, soms nog hoger

maar ik denk ook dat er iets mee scheelde, want dat verbruik was echt niet normaal meer.. een aantal andere Cooper S'en hadden er ook last van

Comment

• is het vandaag nog mogelijk om een MCS R 56 van 175 pk in duitsland om te zetten naar 163 pk om in te schrijven in België?

want in Duitsland staan er bijna allemaal versies van 175 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kamiel Bekijk Berichten
        is het vandaag nog mogelijk om een MCS R 56 van 175 pk in duitsland om te zetten naar 163 pk om in te schrijven in België?

want in Duitsland staan er bijna allemaal versies van 175 pk
        nope, lukt niemeer

Comment

• kan je ineens voor de JCW gaan

Comment

• Nieuwe GPS/multimedia systeem in de FL MINI's is geniaal

Perfecte sync met iPhone, veel meer instellingen dan voorheen, betere en nieuwe functies en mooiere graphics. Harman/Kardon soundsystem is ook een aardige verbetering.

Leuk dat je in het lichtpakket voor het interieur nu ook andere kleurtjes hebt

Heb de nieuwe BMW dieselmotor nog niet grondig kunnen testen, eerst nog wat inrijden enzo, maar hij voelt nu al een stuk geraffineerder aan dan het PSA blok.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              Nieuwe GPS/multimedia systeem in de FL MINI's is geniaal

Perfecte sync met iPhone, veel meer instellingen dan voorheen, betere en nieuwe functies en mooiere graphics. Harman/Kardon soundsystem is ook een aardige verbetering.

Heb de nieuwe BMW dieselmotor nog niet grondig kunnen testen, eerst nog wat inrijden enzo, maar hij voelt nu al een stuk geraffineerder aan dan het PSA blok.
              Sitrap? Cooper D gekocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                Sitrap? Cooper D gekocht?
                One D van vriendin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audironi
                  Die van mijn vrouwtje word binnen 2 weken ook verwacht is een jcw in chili red.Wat mij wel een beetje verwonderd is dat je veel hoort dat deze motorblokken olie verbruiken,iemand een beetje uitleg hierover liefst ook met een jcw of de kenners natuurlijk
                  Garage vertelde dat 1000 km inrijden voldoende is wat stellen jullie voor , kwestie van wat ideeen van anderen te horen.
                  grts
                  Onze jcw drinkt geen druppel iig, en t is nu niet dat ik er niet mee doorpeer
                  So far 233 rondjes op dé ring

Comment

Nieuwe GPS/multimedia systeem in de FL MINI's is geniaal

Idd, zit ook in onze nieuwe Countryman ... Echt wel een enorme verbetering tegenover de vorige gps/mmi.
                    Zit nu op het niveau van die van Audi!
                    En HK soundsysteem is echt wel een optie de moeite waard. Hebben het op beide mini's genomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                      30k met uw banden, en nog half uw profiel ... i beg to differ

Comment

One D van vriendin
                        Juuust

Comment

One D van vriendin
                          En wat zijn de eerste bevindingen? Rijdt dat wat vlot?

Comment

Nice twaren ook alleen de eerdere Cooper S'en die dat probleem hadden, JCW's zijn overal versterkt

Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
                            Idd, zit ook in onze nieuwe Countryman ... Echt wel een enorme verbetering tegenover de vorige gps/mmi.
                            Zit nu op het niveau van die van Audi!
                            En HK soundsysteem is echt wel een optie de moeite waard. Hebben het op beide mini's genomen.
                            't is eigenlijk gewoon zoals de nieuwe iDrive van BMW, maar dan met een MINI-touch

Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                            En wat zijn de eerste bevindingen? Rijdt dat wat vlot?
                            Zal binnen een paar weken een uitgebreider verslagje schrijven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                              30k met uw banden, en nog half uw profiel ... i beg to differ
                              Owla ... de JCW heeft 22k km, en zeker 2k met de semi's op de openbare weg.
                              Maar idd, die Pirelli P Zero Nero slijt dus amper he ... in droog valt die echt heel goed mee, in nat een pak minder ... soit er komt binnenkort Goodyear Eagle F1 Asymmetric onder.

Comment

• Parkeersensoren van MINI klinken best grappig, trouwens. 't Is eens iets anders dan een stom gepiep.

Comment

Owla ... de JCW heeft 22k km, en zeker 2k met de semi's op de openbare weg.
                                  Maar idd, die Pirelli P Zero Nero slijt dus amper he ... in droog valt die echt heel goed mee, in nat een pak minder ... soit er komt binnenkort Goodyear Eagle F1 Asymmetric onder.
                                  Mijn banden zijn na 15000 km al versleten, met een cooper D...

Comment

• Net ffe het oliepeil gecheckt (volledig koud), en op 2500 km is er zo'n 400 ml uit. Rijstijl: vlot (verbruik kan je checken in m'n sig) Het is in ieder geval een hele verbetering met voorheen.

Zit dus een volledig nieuwe cilinderkop op, dus ik vraag mij af langs waar die nog kan verbruiken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      Parkeersensoren van MINI klinken best grappig, trouwens. 't Is eens iets anders dan een stom gepiep.
                                      Wie heeft er nu parkeersensoren nodig op een MINI?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                        Wie heeft er nu parkeersensoren nodig op een MINI?
                                        Eerlijkgezegd heb je dat niet echt nodig, maar ik zou het toch niet kunnen missen.. zo'n gemak..

Comment

Net ffe het oliepeil gecheckt (volledig koud), en op 2500 km is er zo'n 400 ml uit. Rijstijl: vlot (verbruik kan je checken in m'n sig) Het is in ieder geval een hele verbetering met voorheen.

Zit dus een volledig nieuwe cilinderkop op, dus ik vraag mij af langs waar die nog kan verbruiken?
                                          Lijkt me ook nog veel. Met de polo zit ik op 0,5l per 5000km. (als ik dat vergelijk kan en mag maken.)

Comment

Working...
                                          X