Ken tot op heden enkel hans die overgestapt is van zijn GP naar een r55 s, die is nooit erg tevreden geweest van zijn clubman als ringtool, en heeft em dan ook niet erg lang gehad. Het zijn ook twee compleet andere auto's.
Wil je echt een mini voor op circuit mee te gaan knallen, koop dan een r53 s. De gp is wel lekker exclusief enzo, maar voor de meerprijs tov een gewone s kan je wel al het een en ander modden...
Wil je een mini waar je rustig mee kan cruisen en lekker mee kan gaan knallen tegelijk, koop dan de r56. Ik kan af en toe nog eens met mijn r50 rijden en kan je zeggen dat ik telkens weer blij ben als ik terug in mijn r55 zit . Je moet ze gewoon zelf es rijden en het verschil zelf voelen. Voor de een is een r56 een stap vooruit tov een R53, de ander rijdt dan weer liever met de r53... Persoonlijk vind ik het compressorgeluid wat storend op den duur en een r53 rijdt een stuk nerveuzer, hij voelt ook heel wat spartaanser aan.
Wil je echt een mini voor op circuit mee te gaan knallen, koop dan een r53 s. De gp is wel lekker exclusief enzo, maar voor de meerprijs tov een gewone s kan je wel al het een en ander modden...
Wil je een mini waar je rustig mee kan cruisen en lekker mee kan gaan knallen tegelijk, koop dan de r56. Ik kan af en toe nog eens met mijn r50 rijden en kan je zeggen dat ik telkens weer blij ben als ik terug in mijn r55 zit . Je moet ze gewoon zelf es rijden en het verschil zelf voelen. Voor de een is een r56 een stap vooruit tov een R53, de ander rijdt dan weer liever met de r53... Persoonlijk vind ik het compressorgeluid wat storend op den duur en een r53 rijdt een stuk nerveuzer, hij voelt ook heel wat spartaanser aan.
Comment