Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Thx, maar lees op andere fora dat de facelift in juli 2004 is uitgevoerd, dus t gaat kantje boordje zijn, zal morgen zijn koplampen en chrome strips is goed bekijken T zou leuk zijn maar niet noodzakelijk, toch?
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Heb de mini gekocht, is pre facelift model met 79000 km met een kw schroefkit en een andere poulie.
      AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

goeie foto's komen later

Comment

• Comment

• Gisteren nieuwe velgen onder mijn Mini geplaatst ! Super content
          522066_461884280500394_519445185_n.jpg

Comment

• Vrijdag heb ik mijn cooper s r53
            plannen:
            milltek uitlaat
            tuning naar 200pk
            Interieur verfrissen (pook, handrem, deurhandvaten,...)

Iemand nog een idee?

Comment

• Onderstel aanpakken . Die sportplus ophanging is keihard, ga je gewoon stuiteren op de wegen ipv kleven. Schroefset kopen is een stap in de goeie richting.

mcs clubman

Comment

• Daar ben ik t mee eens, op mijne staan cobra verlagingsveren en t rijdt goed zolang je geen putten tegenkomt.
                Ze gaan er ook vanaf en ga ze vervangen door originele, ik raad u een 15% poulie aan met software, goed voor 205 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                  Gisteren nieuwe velgen onder mijn Mini geplaatst ! Super content
                  [ATTACH=CONFIG]91838[/ATTACH]
                  Zeer knap !!!

Comment

• Denk niet dat het een repost is, maar ik had het althans nog niet gezien:

2009 BMW E91 320d
                    2002 BMW E46 M3
                    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Moh, de Clubvan en de Paceman zijn al te configgen op .co.uk! Wist 'k ni.

Comment

• Ik ben aan het twijfelen tussen een trekhaak of dakdragers voor de clubman. (Voor de fiets)
                        iemand die raad kan geven?
                        Weet er iemand welke de gemakkelijkste zijn? Originele of Thule dragers.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Hier nog eens 2 foto's van de R52 waar ik mee rijd ! Alle chrome 'geplastidipt' + de strepen ook maar dit word vervangen door nieuwe matzwarte strepen (juist dezelfde)

Staat wel vuil
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Een zalige Cooper S geconfigureerd: Eclipse Grey, zwarte spiegels, dak én velgen. Voorts xenon, Recaro-zetels, Harman Kardon.

Zoiets:

Alleen heeft deze geen Recaro's. En ik zou hem nemen zonder chrome line en zonder die zwarte plastiek rond de lichten.
                            Last edited by Beta; 16/11/2012, 12:54.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• 2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• als de voorste wissers werken bij een mini, en je schakelt de achteruitversnelling in...gaat achterste wisser dan automatisch werken

Comment

• Vele auto's hebben dat tegenwoordig he.
                                  Heb dat ook op mijn C4, en ik vind het klote.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Mijne V50 heeft dit ook.
                                    Persoonlijk stoort me dat helemaal niet.

Comment

• ik reed met een nieuwe countryman, en die had het NIET...mijn bek viel eerlijk gezegd open

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        als de voorste wissers werken bij een mini, en je schakelt de achteruitversnelling in...gaat achterste wisser dan automatisch werken
                                        Ik denk dat je dit kan instellen via de bc.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• zou toch makkelijk zijn als dat erin zit, en je het eventueel zou kunnen uitzetten

Comment

Working...
                                          X