Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nus;52826

Tapatalk Pro[/QUOTE]
    Die ontwerpers lijken er soms toch een plezier in te hebben om van een tof model een gedrocht te creëren hé...
    Mooier is hij er niet van geworden...
    Last edited by krikke5150; 26/02/2014, 13:56. Reden: foute post

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
      Deze week nog zien rijden op het viaduct in Gentbrugge.
      Knappe verschijning!
      Een gewone nummerplaat had er toch wel mooier op gestaan.
      En dan staat nog aan de verkeerde kant ook, als ze niet in het midden staat, dan moet ze toch links staan en niet rechts
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Comment

• Comment

• Last edited by ; 02/03/2014, 23:51.

Comment

• Last edited by ; 02/03/2014, 23:53.

Comment

• Comment

• Ik heb er nooit echt aandacht aan besteed maar een Paceman is wel een gaaf bruut ding, zeker met een KW setje eronder.
                  Alleen zijn bij deze de velgen niet zo mooi en een beetje aan de smalle kant.

Comment

• Dat ziet er eigenlijk wel goed uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                      Dat ziet er eigenlijk wel goed uit.
                      Alleen zijn dit 18" wielen, met 19" en 225/40 banden zou het nog gaver zijn IMHO.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten

Tapatalk Pro
                        Dit is een rendering hé, die kont gaat nog dikker worden, waardoor het ontwerp nog meer uit verhouding lijkt.

Comment

• MINI Lovers

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                          Dit is een rendering hé, die kont gaat nog dikker worden, waardoor het ontwerp nog meer uit verhouding lijkt.
                          We zullen het binnenkort wel gaan zien hé.
                          Hij komt nog voor de Clubman en die kan vanaf eind september besteld worden.
                          Ik ben er geen fan van.

Tapatalk Pro
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Comment

• Comment

• Afgelopen zaterdag was het een rollenbank dag bij Beek auto racing.
                                Ongelofelijk hoe hard sommige Mini's zijn gemod.

Comment

• Comment

• amai
                                    BMW X5 45e

Comment

• is dat die twin-engined die nog bij Jay Leno langs is geweest ?
                                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Nee dat niet.
                                        De blauwe Mini heeft een topic van 300 pagina's waar ik nog niet aan begonnen ben met te lezen.
                                        Wel een stukje eruit gehaald:
                                        Intake en FMIC kit haalt 284 pk op de rollerbank met alleen Sprintex met grootste pulley en Catcams nokkenas, de rest standaard. Als het goed gaat de kit met hoogverichtingmotor boven de 300pk uitkomen.

Die met rode foam rond de rollcage komt uit een witte Mini maar daar ken ik het topic niet van.
                                        Komt uit de achterste witte Mini.

Comment

Working...
                                        X