Leuke sketches van een Mini Super Cooper, een twee zitter zo te zien, een city racer "Pur Sang".
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Een paar dagen geleden langs geweest bij Beek waar deze Mini buiten stond.
Mind = blown toen ik zag wat er allemaal was aangepast.
Volledige rolkooi, kuipstoelen, afneembaar sportstuur en een digitale teller dat je in een cup auto zou kunnen vinden, gigantische remmen, carbonnen motorkap, enz.
Ze waren vriendelijk om de motorkap te openen waar ook alles was aangepast.
"Nu heeft hij 325pk maar hij gaat zo naar de 375."
En nu de clou van het verhaal:
En dit alles gaat zonder problemen door de keuring.
Alé ja... de achterkant moet een paar mm omhoog want hij loopt aan en dat mag niet.Last edited by fuxhound; 25/06/2015, 17:36.
Comment
-
Beek is de max, die mannen zijn top in hun vak. Hoe ze dat door de keuring krijgen met al die mods vraag ik mij ook af.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenBeek is de max, die mannen zijn top in hun vak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenMind = blown toen ik zag wat er allemaal was aangepast.
Volledige rolkooi, kuipstoelen, afneembaar sportstuur en een digitale teller dat je in een cup auto zou kunnen vinden, gigantische remmen, carbonnen motorkap, enz.
Ze waren vriendelijk om de motorkap te openen waar ook alles was aangepast.
Comment
-
Mini heeft z'n gevleugelde logo omgetoverd in een meer plat ogend beeldmerk met een wat minimalistsich design.
Volgens de Britten 'imiteert het geen materiaal' en moet het het merkimago van Mini versterken.
Het logo past volgens Mini prima bij de nieuwe strategie die de Britten zichzelf hebben gegeven. Het merk moet zich meer richten op 'duidelijk, emotioneel aantrekkelijk design met een focus op de essentiële zaken'. Bij de onthulling van de Clubman werd de nieuwe strategie uit de doeken gedaan.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
stond in Italië te koop met 115000 km , nu in België met 38600 km ...
TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtenstond in Italië te koop met 115000 km , nu in België met 38600 km ...
http://ww3.autoscout24.de/classified/272008306?asrc=fa
een van de redenen waarom ik gezworen heb, tenzij als oldtimer, geen okkassiewagen meer te kopen (1 keer in het zak gezet kan ik leven, 2 keren iets minder)Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtenstond in Italië te koop met 115000 km , nu in België met 38600 km ...
http://ww3.autoscout24.de/classified/272008306?asrc=fa
Wel schandalig mocht dit waar zijn
Comment
-
Daarom zal ik altijd mijn tweedehandswagens bij een offficiele dealer kopen en alle facturen opvragen. Indien ze dit weigeren laat ik hem gewoon staaan. Particulier vertrouw ik zelfs nog meer dan gargages wasr auto niet hele leven op onderhoud is geweest. Dit op voorwaarde dat de particuliere verkoper mij ook alles kan voorlegeen en eerste eigenaar is.
Ik heb het ook 1 x meegemaakt een zogezede eerste eigenaar zonder ongevallenschade. Achteraf bleek dat ik de 4de eigenaar was, geimporteert uit Duitsland en heel de flank herspoten. Dat was dan nog bij 1 van de grootste bmw garages van Antwerpen. Nuja in feite was het men eigen schuld, ik moest maar niet zo goed gelovig zijn en de bon tekenen alvorens de boekjes e.d. in te zien. Is een goede les geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk BerichtenKan toch een look-a-like zijn, niet?
Wel schandalig mocht dit waar zijnden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk BerichtenKan toch een look-a-like zijn, niet?
Wel schandalig mocht dit waar zijnWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
Comment