Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Niet noodzakelijk.
Kan ook gewoon aan de afstelling van de acherwielen liggen.
Beide zijn enkele van de oorzaken.
Eerst en vooral 't minieme gewicht op die achteras. Combineer dat met de blijkbaar érg grote stopkracht, en je weet al meteen waarom die achterkant soms naar buiten gaat kijken. De neus bijt (remmend) "in" de bocht en 't kontje gaat zingen. 't Feit dat dat ding bikkelhard staat afgeveerd, helpt ook al niet.
Zalig toch? En zo'n overstuur is waaaay makkelijker te controleren dan overstuur in 'n RWD.
Klik hier voor meer informatie. Beetje JCW-gek, die eigenaar
Mijn reactie is n beetje aan de late kant, maar het is nu pas dat ik deze post zie. Deze heb ik zien staan bij le couter in tielt, extreem vet machine! Die had gewoon de hele jcw catalogus . Hij had eerst een jcw spoiler laten monteren, er 5 minuten na gekeken en dan beslist dat carbon toch niet zijn ding was. Dan maar een brand new gp kofferklep kopen en de hele boel spuiten.
Comment