Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenNew Mini Mk II is ordered ..
Later meer info..
Een S?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenEr komt een nieuwe versie van de Classic ja, maar echt goedkoper....?? een versie in en die heeft naar t schijnt 165 BHP.
Zou ergens 2011 moeten zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenNeen, aangezien de wagen binnen enkele maanden voor mijn zus zal zijn die ermee zal leren rijden is het een Cooper D geworden, wel met wat mooie opties..
Leuk autootje denk ik, 'k zou er graag ook eens mee rijden !
Het dakmotief wordt toch geplaatst omdat de papa van mijn vriendin het dak toch wil laten repareren.
En er is momenteel een klein probleempje met de MINI ... Blijkbaar is er ergens aan de bodem iets losgekomen want er komt aardig wat water binnen langs de voetsteun dat zal asap gerepareerd moeten worden ... zoiets heb ik echt nog nooit meegemaakt.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHoe bedoel je "de voorkant zag er beter uit"?
Beter dan wat? Kots?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenEn er is momenteel een klein probleempje met de MINI ... Blijkbaar is er ergens aan de bodem iets losgekomen want er komt aardig wat water binnen langs de voetsteun dat zal asap gerepareerd moeten worden ... zoiets heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmijn broer gaat zijn a170 buitengooien en een cooper s cabrio turbo kopen
met gps, automaat en een ingebouwde telefoon
spijtig van de automaat, dat vloekt nogal op een cooper S1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tmw Bekijk BerichtenIemand die ik ken had zelfde probleem met zijn Golf 2 GTI. Als het regende kon ge goudvissen kweken langs de passagierskant
ik vraag me af hoe ze zoiets gaan oplossen bij BMW .. hopelijk willen ze dat in garantie nemen want zoiets is toch geen courante schade1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Alles kan hé ....
Hopelijk voor jou wordt dat inderdaad onder garantie hersteld!
Nu moet ik wel zeggen... ik ken enkele (3 à 4) mensen met een mini (cooper, cooper S en D), en die hebben toch allemaal al de meest uiteenlopende probleempjes gehad hoor.
't valt niet zo sterk op omdat er niet zòveel identieke gevallen opduiken, maar ik heb ondertussen wel al door dat mini's (mk1 toch...) aan redelijk wat kinderziektes lijden. Iemand een gelijkaardige indruk ?
Comment
-
Idd ... het is ook zo he, en eigenlijk is het logisch; elke auto die van '0' wordt gebouwd heeft wel een aantal kinderziektes
op de hare:- in de eerste 20.000 km is de boite twee keer volledig vervangen
- geratel aan linkervoorwiel, niet identificeerbaar
- als je de auto start begint na 2 seconden de motorkoeling al vollenbak te draaien - doodnormaal volgens BMW
- water aan voeten
- reeds de 4de hoedenplank .. en nog past ze niet perfect, met als gevolg een continu gerammel
- sluiting handschoenkastje werkt niet goed, valt soms open
- bandendrukcontrolesysteem flipt
- PDC mag niet met hogedrukreiniger afgespoten worden of er komen condens'blaasjes' op .. moet dus ook telkens vervangen worden
op de facelifts zijn quasi al die problemen weg, het nieuwe model zal wel nog een stuk beter zijn1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenAlles kan hé ....
Hopelijk voor jou wordt dat inderdaad onder garantie hersteld!
Nu moet ik wel zeggen... ik ken enkele (3 à 4) mensen met een mini (cooper, cooper S en D), en die hebben toch allemaal al de meest uiteenlopende probleempjes gehad hoor.
't valt niet zo sterk op omdat er niet zòveel identieke gevallen opduiken, maar ik heb ondertussen wel al door dat mini's (mk1 toch...) aan redelijk wat kinderziektes lijden. Iemand een gelijkaardige indruk ?
Ik denk dat de kwaliteit er met de facelift serieus op verbeterd is,
hier nu al bijna 50k km zonder noemenswaardig probleem...
Maar dan bv die blauwe die ook mee was met gumball, eentje van voor de facelift, die schokt bij halfgas acceleratie
En ze vinden het maar niet
Comment
Comment