Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb een facelift.

Twee keer linkervoorspeaker vervangt wegens kraak. Meer niet.

Dan nog wat herstellingen wegens... euhm... waterschade.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
      Dan nog wat herstellingen wegens... euhm... waterschade.
      als ge uw dak laat openstaan is dat niet te wijten aan de bouwkwaliteit he !!
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik heb nu problemen met het linkervoorwiel dat beetje leegloopt. Al zit die kleine plooi aan de binnenkant van de velg er hoogstwss voor iets tussen.

Het enige groot probleem dat we al gehad hebben is dat ze de embreyage samen met nog enkele onderdelen hebben moeten vervangen.

Oja, ook de passagierszetel is een nieuw, die wou voor één of andere reden niet meer openklappen en de leuning stond vast op de ligpositie. Niet echt comfortabel voor de passagier!

Comment

• Voila se, dak ook in't dark silver ;

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Kvind het echt wel mooi gedaan

Comment

• Lekkeeeuur!!!

Comment

• Zeer knap !

Comment

• VET !
                  1994 Mercedes SL320
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Schoon! Zeer schoon!

Congrats!

Comment

• Nog getwijfeld tussen dit en zwart..
                      Toch de goede keuze gemaakt vind ik,
                      't is specialer, speelgoedgehalte neemt beetje af, pano dak valt nog op,..

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik heb je topic niet gevolgd, is hij gespoten of is het een sticker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                          Ik heb je topic niet gevolgd, is hij gespoten of is het een sticker ?

Herspoten

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                            Ik heb nu problemen met het linkervoorwiel dat beetje leegloopt. Al zit die kleine plooi aan de binnenkant van de velg er hoogstwss voor iets tussen.

Het enige groot probleem dat we al gehad hebben is dat ze de embreyage samen met nog enkele onderdelen hebben moeten vervangen.

Oja, ook de passagierszetel is een nieuw, die wou voor één of andere reden niet meer openklappen en de leuning stond vast op de ligpositie. Niet echt comfortabel voor de passagier!

Ik heb ook wat kleinigheden, maar die zijn nauwelijks het vermelden waard:

Mijn stuur kraakt een beetje bij het draaien. Verder heb ik ook een gerammel achteraan (dat niet komt van de hoedenplank, want er ligt nu een andere in). En bij het starten moet ik voorgloeien. Soms ben ik iets te snel, en dan begint de diesel hevig te schokken voor 5s ongeveer, daarna stijgt het toerental een beetje, en is het weg.

Comment

• HorsePower MINI's

the question was posed whether or not the MINI was drivable with anything over 300 HP, in fact people said it's not....LOL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                Ik heb ook wat kleinigheden, maar die zijn nauwelijks het vermelden waard:

Mijn stuur kraakt een beetje bij het draaien. Verder heb ik ook een gerammel achteraan (dat niet komt van de hoedenplank, want er ligt nu een andere in). En bij het starten moet ik voorgloeien. Soms ben ik iets te snel, en dan begint de diesel hevig te schokken voor 5s ongeveer, daarna stijgt het toerental een beetje, en is het weg.
                                't enigste probleem met de mijne is dat hij bijna niet buitenkomt,
                                nog geen 3000km op 7 maand tijd...

'k vind de remmen wel onvoldoende,
                                als de wagen volgend jaar nog in mijn bezit is
                                komen er Works-remmen onder

Comment

• Dakmotiefje is geplaatst ten vroegste tegen woensdag pics
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Vandaag ontdekt dat de achteruitrijdlichten blijkbaar niet meer functioneren op de Cooper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                      als ge uw dak laat openstaan is dat niet te wijten aan de bouwkwaliteit he !!
                                      Jok fou.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                        Vandaag ontdekt dat de achteruitrijdlichten blijkbaar niet meer functioneren op de Cooper
                                        Oei? Hoe kan dat ineens? Trouwens, als je facelift achterlichten laat plaatsen, hoe doen ze dat dan met het achteruitrijdlicht? Want dat zit bij een préfacelift onderaan in de bumper, en bij een facelift in de lichtblok zelf.

Comment

Working...
                                        X