ik moet zeggen dat ik er eerst wat sceptisch tegenover stond maar tis toch wel geslaagd IRL ... ik ging het wel in de andere richting gezet hebben maar soit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vind het erg knap!
Hoe stond het bij die rode Cooper? Ga er volgende keer eens op letten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenVind het erg knap!
Hoe stond het bij die rode Cooper? Ga er volgende keer eens op letten
pittig detail: die Cooper is van de vorige eigenaar van ons appt1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenVind het ook knap, past er goed bij !
Maar, ik zou ze het toch laten herdoen. 't Hangt indd ondersteboven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenThx ! Op die rode Cooper vond ik het minder ...
Inderdaad, bij jullie zwart-wit-grijstinten komt het veel homogener over!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten't hangt langs de 'parkeerkant' hé ....
Comment
-
ik vond het dus ook spijtig dat het omgekeerd hing ...
mijn vriendin redeneerde zoals Larcito: "tzijn toch alleen maar de camions die het kunnen zien en ik rij altijd rapper dan hen dus als ik ze voorbijsteek staat het goed geschreven voor hen "1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
idd, ik ging het dus ook zo gewild hebben1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenik vond het dus ook spijtig dat het omgekeerd hing ...
mijn vriendin redeneerde zoals Larcito: "tzijn toch alleen maar de camions die het kunnen zien en ik rij altijd rapper dan hen dus als ik ze voorbijsteek staat het goed geschreven voor hen "
Zij wss wel wat minder met mij, maar toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk zou nog goed overeenkomen met u vriendin
Zij wss wel wat minder met mij, maar toch1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
M vooraan is wel logisch... en dan zie je het ook in de juiste richting als je als chauffeur zijnde instapt.
Voor voetgangers, kamionneurs en ander trager volk hangt het wél goed ja
Toch weer een beetje een stomme stoot van de dealer, vind ik... Ofwel vraag je het, ofwel doe je het zoals op die officiële foto, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtendon't even think about it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenM vooraan is wel logisch... en dan zie je het ook in de juiste richting als je als chauffeur zijnde instapt.
Voor voetgangers, kamionneurs en ander trager volk hangt het wél goed ja
Toch weer een beetje een stomme stoot van de dealer, vind ik... Ofwel vraag je het, ofwel doe je het zoals op die officiële foto, niet?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment