Afschuwelijk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenEen Challenge! Is dat 210pk?
210pk, zo goed als geen gewicht
En wat een geluid
Mss hebben Highwayman of Streetrod wel meer foto's/filmpjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenno way dat dat 200+pk is met een gewichtsreductie, ik zie amper verschil met een standaard Cooper S
Die mini is écht wel sneller dan een gewone S hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenIk zal eens hetzelfde filmpje maken van een standaard Cooper S
Maar ik heb dit ding al kunnen vergelijken met een standaard S en een JCW, en dit is wel sneller dan beide hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenVoila se, dak ook in't dark silver ;
Comment
-
vandaag deze cabrio cooper sidewalk gezien aan alden biesen
vond de combinatie van de lak met de velgen al zalig, toen keek in naar het interieur: bordeauxrood leder met beige naden
Last edited by quadrifoglio; 03/07/2007, 21:19.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenKan goed zijn!
Die heeft mij er nog af gereden op de Mini/MINI-meet (Ook Inkart)
En zalig MINI-ritje terug naar Mechelen toen...
Bruno is toen verschoten van hoe snel m'n One wel niet is.
En ik hoe snel zo'n Cooper S is...
Ooit komt er nog een JCW...
Comment
-
@JMI; Klopt, was daar samen met CH.
Heat gewonnen en CH. en zen voorligger beide gepakt toen zij in duel waren Maar moeten nog een wat seconden afkunnen, was terug eerste keer op't 1000m circuit
Was inderdaad een geanimeerde terugrit he Tom
We zouden dat nog eens moeten overdoen die mini/MINI/karting meet !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten@JMI; Klopt, was daar samen met CH.
Heat gewonnen en CH. en zen voorligger beide gepakt toen zij in duel waren Maar moeten nog een wat seconden afkunnen, was terug eerste keer op't 1000m circuit
Was inderdaad een geanimeerde terugrit he Tom
We zouden dat nog eens moeten overdoen die mini/MINI/karting meet !
Comment
Comment