Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenwat een spoiler
die spoiler is er overdreven aan, maar anders wel knappe Mini
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten'k Zie geen prijs
Witte S-spokes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtende prijs is 14.800 euro Lotuzzz
Ik zou zeggen dat dat naar de 13.000 mag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenKen de uitrusting niet... 77.000 km is schappelijk, maar wel 5 jaar oud. 'Moeilijk' te verkopen kleur ('k zie het ook graag in't rood hoor, ik bedoel maar: 't is geen dark silver)
Ik zou zeggen dat dat naar de 13.000 mag.
en ik vind het zo een mooie kleur
enige opties die ik ken zijn leder , xenon,
de prijs is misschien wel te bespreken maar ik denk niet dat hij zal zakken naar 13.000 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenmoeilijk kleur i om te verkopen ? echt ?
en ik vind het zo een mooie kleur
enige opties die ik ken zijn leder , xenon,
de prijs is misschien wel te bespreken maar ik denk niet dat hij zal zakken naar 13.000 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenMet die moeilijke kleur bedoel ik: daar kan je bij de verkoper mee komen aandraven. Geen metaalkleur etc... Je kan altijd proberen
voor mijn vrouw is deze Cooper oke op 1 voorwaarde dat zij dus dagelijks met de Cooper rij en ik verder met de E90
ik wil ne Cooper S voor mij he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten1 probleempje ...
voor mijn vrouw is deze Cooper oke op 1 voorwaarde dat zij dus dagelijks met de Cooper rij en ik verder met de E90
Uw vrouwtje heeft dat goed bekeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten1 probleempje ...
Vrouwen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenVrouwen
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenHéhé
Uw vrouwtje heeft dat goed bekeken
tis nie eerlijk
Comment
-
Knappe Mini voor een MkII
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CCX Bekijk Berichtenzijn dat nu dezelfde JCW wielen als de mkI? ja toch?
eerlijk gezegd vind ik die wielen toch niet zo geslaagd onder de nieuwe cooper S1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenHeeft er iemand een gedacht hoeveel de facelift xenons kosten?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenhoe bedoel je ? Als je de prijs van xenon op een huidige MINI wil weten: www.mini.be > configurator > prijs xenon checken
Comment
Comment