Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
    Ik ben er echt verslaafd aan geworden!
    Nu wil ik binnenkort toch eens een ritje reserveren met de Mini!

Comment

• Vroeger stond in dit topic een link naar een filmpje van een getunede MINI. Het was een zwarte Cooper (zelfs geen S) dacht ik, en die reed even de weg op en af.

Zalig geluid had die! Heeft iemand nog de link?

Comment

• Het geluid van een Cooper D

Comment

• Piep!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
            Piep!

Vraag mij af wie zo ne lelijke clubman gaat kopen, functioneel is het ook nie echt volgens mij. Zoveel meer plaats is er toch ook nie in...

Comment

• doe jezelf eens een plezier,
              koop een 4jaar oude mkI,
              basic uitvoering,
              strippen, works of AP remmen eronder,
              16inch'kes en RACEN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                Vraag mij af wie zo ne lelijke clubman gaat kopen, functioneel is het ook nie echt volgens mij. Zoveel meer plaats is er toch ook nie in...
                Pas op, die is wel groter ( een 8cm meer beenruimte ) en heeft veel meer koffer ( tis natuurlijk nog geen ruimtewonder )

Qua looks, tja you hate it or love it

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                  Pas op, die is wel groter ( een 8cm meer beenruimte ) en heeft veel meer koffer ( tis natuurlijk nog geen ruimtewonder )

Qua looks, tja you hate it or love it
                  Kweet et, er is misschien meer kofferruimte, ma toch nog nie veel om break-waardig te zijn vind ik. Maarja het zal wel verkopen zeker...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                    Kweet et, er is misschien meer kofferruimte, ma toch nog nie veel om break-waardig te zijn vind ik. Maarja het zal wel verkopen zeker...
                    De MINI badge zal veel doen ( zoals dikwijls bij sommige merken )

Comment

• Comment

• vet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

• effe hier ook posten

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris
                          een vraagje

Ik heb bij de krant een brochure van BMW gevonden ivm Efficient Dynamics
                          Alle 'aanpassingen' staan erin beschreven ( de auto stop/Start, shift-point indicater, ... )

nu vraag ik mij af, de Air Vent control : staat dat op de Mini ( dit is ; bij koude motor sluit de motor zich af van de koude lucht om sneller op te warmen )

Thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                            effe hier ook posten
                            Stuur eens een mailtje naar uw dealer, die weet ik dat wel te vertellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                              FACK... Dit is het gewoon!!!!!

Comment

• Iemand een idee hoeveel de Works sportzetels kosten?En waar je online een prijslijst kan vinden ?

Comment

• heeft een cooper S cabrio geen chromen tankdop?
                                  ik zie hier bijna elke dag ééntje (grijs met de grijze velgen) en die heeft een gewone tankdop.
                                  Voor de rest helemaal cooper S.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                    Iemand een idee hoeveel de Works sportzetels kosten?En waar je online een prijslijst kan vinden ?
                                    Ik heb dat ooit eens nagevraagd, dacht dat dat 2500€/stuk was ongeveer

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                    heeft een cooper S cabrio geen chromen tankdop?
                                    ik zie hier bijna elke dag ééntje (grijs met de grijze velgen) en die heeft een gewone tankdop.
                                    Voor de rest helemaal cooper S.
                                    Normaalgezien zit daar idd een chroom klepke over

Edit: ahneen, de cabrio niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Ik heb dat ooit eens nagevraagd, dacht dat dat 2500€/stuk was ongeveer

Normaalgezien zit daar idd een chroom klepke over

Edit: ahneen, de cabrio niet
                                      de cabrio niet.
                                      Vond het al vreemd.
                                      Er zit een volledige works-kit onder, en die tankdop vond ik bizar

Comment

• 120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                        X