Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenPiep!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
koop een 4jaar oude mkI,
basic uitvoering,
strippen, works of AP remmen eronder,
16inch'kes en RACEN
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenVraag mij af wie zo ne lelijke clubman gaat kopen, functioneel is het ook nie echt volgens mij. Zoveel meer plaats is er toch ook nie in...
Qua looks, tja you hate it or love it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenPas op, die is wel groter ( een 8cm meer beenruimte ) en heeft veel meer koffer ( tis natuurlijk nog geen ruimtewonder )
Qua looks, tja you hate it or love it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenKweet et, er is misschien meer kofferruimte, ma toch nog nie veel om break-waardig te zijn vind ik. Maarja het zal wel verkopen zeker...
Comment
-
effe hier ook posten
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joriseen vraagje
Ik heb bij de krant een brochure van BMW gevonden ivm Efficient Dynamics
Alle 'aanpassingen' staan erin beschreven ( de auto stop/Start, shift-point indicater, ... )
nu vraag ik mij af, de Air Vent control : staat dat op de Mini ( dit is ; bij koude motor sluit de motor zich af van de koude lucht om sneller op te warmen )
Thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichteneffe hier ook posten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenIemand een idee hoeveel de Works sportzetels kosten?En waar je online een prijslijst kan vinden ?
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenheeft een cooper S cabrio geen chromen tankdop?
ik zie hier bijna elke dag ééntje (grijs met de grijze velgen) en die heeft een gewone tankdop.
Voor de rest helemaal cooper S.
Edit: ahneen, de cabrio niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk heb dat ooit eens nagevraagd, dacht dat dat 2500€/stuk was ongeveer
Normaalgezien zit daar idd een chroom klepke over
Edit: ahneen, de cabrio niet
Vond het al vreemd.
Er zit een volledige works-kit onder, en die tankdop vond ik bizar
Comment
-
Comment
Comment