Me loves Corvette. Er zit een snellere versie aan te komen van de ZO6, de "Blue Devil". Die zou richting 650 pk gaan, en er is sprake van een vergroot LS7-blok... Dus meer dan 7 liter longinhoud, en mogelijk met drukvulling. Want er is ergens al ter sprake gekomen dat ze het koppel elektronisch moeten limiteren... Wordt lekker denk ik
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CORVETTE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDe eerste twee zijn inderdaad schitterend, maar de derde is me wat te tjoening...
Die laatste vind ik tegenvallen.
De echte Corvette-stijl die het voertuig zo eigen maakt, is daar helemaal niet meer in terug te vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenWacht tot straks dan, ik heb een paar foto's van een schitterende Vette uit de States. Helemaal jouw ding denk ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenStop it, ik zou daar willen wonen...
Het was daar echt Karin in Wonderland...
Corvette en dan nog al die andere sublieme oude bakken in de meest walgelijke pastelkleurtjes die de voertuigen extra cachet gaven...
En dan die prachtige Kenworths, Macks en Peterbilts.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk vind de voorlichten eigenlijk niet zo mooi. Het had beter in chromé geweest onder het plexiglas kapje zoals bij alle auto's want die koetswerkkleur hoort daar niet thuis vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Comment
Comment