Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CORVETTE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten

Comment

• Ma fak... doet mij denken aan die gast van American Idol, Ian Benardo.
      Zoek maar 'es op, da's strijkgaan.

Comment

• Echte corvette-liefhebbers trokken vorige zondag naar Uden Daar was de opendeurdag bij het Corvette Parts Service Centre van Marc en Tine

Benieuwd naar meer? klik dan op onderstaande foto voor verslag en nog meer foto's

Comment

• Ik heb zelf eindelijk na 10 jaar geklaag en gezaag een corvette c5 gekocht, op dit moment ben ik nog ff aan het wachten op mijn nummerplaat maar hier alvast een paar foto's

Comment

• de velgen staan em wel
            2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
            2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Echt beestig. Hoeveel zou die ongeveer rijden eigenlijk?
                www.flickr.com/photos/bramvds
                www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V8 Bekijk Berichten
                  Ik heb zelf eindelijk na 10 jaar geklaag en gezaag een corvette c5 gekocht, op dit moment ben ik nog ff aan het wachten op mijn nummerplaat maar hier alvast een paar foto's

proficiat kerel met de aanwinst. Wat een ketel, die velgen staan em best goed. Hebben wel wat weg van de bmw M6 velgen vind ik. Mocht ik ooit massa's geld teveel hebben zou ik ook een corvette kopen. Het blijft een van de über-mannen-karren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                    Echt beestig. Hoeveel zou die ongeveer rijden eigenlijk?
                    2 à 300

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zn reactie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                        Echt beestig. Hoeveel zou die ongeveer rijden eigenlijk?
                        +- 320km/u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                          +- 320km/u.
                          dien is klaar aant komen zeker op teinde

Comment

• zou ge ni?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
                              zou ge ni?!
                              bwa kweet nie als er naast hem een blonde zit met grote schone blauwe ogen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                bwa kweet nie als er naast hem een blonde zit met grote schone blauwe ogen....
                                bwa ik zie liever bruin of zwart, met grote schone borsten

Comment

• Is er een forummer met een zwarte corvette?
                                  Gisteren gezien in Erpe-Mere, bosstraat, rond 20u?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                    Is er een forummer met een zwarte corvette?
                                    Gisteren gezien in Erpe-Mere, bosstraat, rond 20u?
                                    Ja wannes met een Z06, nummerplaat 666 - IAM

Comment

• Daarstraks een gele Corvette gezien in de Luikerstraat in Sint-Truiden.
                                      GSM was plat, dus geen foto's kunnen trekken.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• was daarstraks ook in sint-truiden.
                                        heb er een firebird terug op de baan geholpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                          was daarstraks ook in sint-truiden.
                                          heb er een firebird terug op de baan geholpen.
                                          Nice
                                          Veel speciale bakken in Sint-Truiden vandaag precies, heb ook nog twee ferrari's gezien.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...