Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CORVETTE Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk vind de voorlichten eigenlijk niet zo mooi. Het had beter in chromé geweest onder het plexiglas kapje zoals bij alle auto's want die koetswerkkleur hoort daar niet thuis vind ik.
anders krijg je een klassieker uiterlijk. ferrari heeft toch ook geen chroom zitten?
beter was gewoon de inklapbare lampen te behouden. dat is zonde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenneen toch niet.
anders krijg je een klassieker uiterlijk. ferrari heeft toch ook geen chroom zitten?
Comment
-
Vooral geslaagd op een zwarte. Daar zou een 'chromé' achtergrond van de koplampen dan weer tegensteken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenM'n favoriete C5 is de ZO6 Commemorative Edition:
Een getunede versie 'k zal eens zien of ik er geen betere foto van heb
Nog eentje gevonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk BerichtenDit is ook een prachtig exemplaar !
Njammie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk Berichten
Een getunede versie 'k zal eens zien of ik er geen betere foto van heb
Nog eentje gevonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDoe maar het origineel. Voor mij moet of mag er bij een Vette niet al te veel worden veranderd. Zij het performance-upgrades natuurlijk... Lingenfelter bijvoorbeeld...
Perfectie moet je niet wijzigen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk BerichtenDeze is dan niet aan jullie besteed
Ben je nu aan het zwanzen of wat? Dit kan toch echt niet!!!!!!!!!!!!
Die wagen is doodgewoon verkracht!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk BerichtenInderdaad. Het is een wagen die gebruikt is in de film "Corvette Summer"
Ik zal een andere zoeken
Ja graag. Ik geef u gisteren nog zo'n compliment en vanavond doe ik hier bijna een hartinfarct met je monsterpost.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment