U vraagt, wij draaien
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CORVETTE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk BerichtenU vraagt, wij draaien
Kan aan mij liggen, maar die velgen vallen me precies wat tegen...
Comment
-
In Leuven staat 'altijd' een zwarte C6 geparkeerd niet ver van m'n kot .. deze week stond ie er niet, maar er stond wel een Cabrio
ik denk de opvolger van die stingray's hierboven .. ik gok op een '70-jaren model
hij was wel ont-zet-tend vuil1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk BerichtenIk vind ze toch mooier dan deze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenIn Leuven staat 'altijd' een zwarte C6 geparkeerd niet ver van m'n kot .. deze week stond ie er niet, maar er stond wel een Cabrio
ik denk de opvolger van die stingray's hierboven .. ik gok op een '70-jaren model
hij was wel ont-zet-tend vuil
Ik moet wat lief zijn tegen die gast, anders post em hier monsters en lelijke velgen.
Comment
-
tis deze C6 .. http://autogespot.com/viewimages.php...03102006115607
heb er zelf ook nog foto's van maar ik vind ze niet direct1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtentis deze C6 .. http://autogespot.com/viewimages.php...03102006115607
heb er zelf ook nog foto's van maar ik vind ze niet direct
Zou je er geen detailfoto's van kunnen maken? Kwestie van niet moeilijk te doen hè?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenMerci.
Zou je er geen detailfoto's van kunnen maken? Kwestie van niet moeilijk te doen hè?
speciaal voor u wel een foto teruggevonden, detail van het rechterachterlicht en een wiel !
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenpff .. zoek eens op de site van corvette of zo
speciaal voor u wel een foto teruggevonden, detail van het rechterachterlicht en een wiel !
Comment
-
Ja, die zwarte zie ik ook vaak... geen wonder
Geen foto's van
Hier eentje in Duitsland:
En 2 broederlijk naast elkaar in francorchamps. Zie je niet elke dag!!
Comment
-
Bij de Belcar Historic Sprint vorig jaar ook een mooie 'Vette op de gevoelige plaat kunnen leggen
Comment
-
Fijn remorque-trekbeest ook
Comment
-
Dat zijn doodgewoon zalige verschijningen.
Alleen jammer van die gele zijn gat. Vind dat een beetje té.
Maar eigenlijk heb ik het niet zo voor die racemonster opgedoefde wagens en apprecieer ik een Corvette'tje het meest op de baan, met een Corvette liefhebber aan het stuur die een beetje geld spendeert aan mooie velgjes en misschien een klein beetje bijkomend schoon.
Corvette is voor mij van nature al zo klassevol en elegant, dat echte aanpassingen voor mij absoluut niet hoeven.
Comment
Comment